Vi barsler med at udvide vores juletræsleveringsområde til også at omfatte Malmø.
Er der nogen der ved hvilke udfordringer, det giver os - skatteteknisk set?
SKAT oplyser at vi ikke skal opkræve moms af svenske virksomheder og offentlige institutioner - det skal de selv orientere de svenske myndigheder om.
Men hvodan søren får vi vores dandomainwebshop til at lade være med at opkræve moms, for den lille del af vores kunder, der er svenske virksomheder og off. institutioner?
Men hvodan søren får vi vores dandomainwebshop til at lade være med at opkræve moms, for den lille del af vores kunder, der er svenske virksomheder og off. institutioner?
Intet problem at få din DanDomain butik til det. Under dine leveringslande kan du vælge moms-sats. Den sætter du bare for Sverige til 0%, så bliver der ikke opkrævet moms. Hvis du lige vil guides igennem så ring til mig mandag morgen på 61307560.
Det kan jeg godt forstå i godt vil, jeg er selv begyndt at sælge til Sverige, og det går rat godt, Men I skal bare lige huske at I skal sætte prisen lidt ned til dem, ellers handler de ikke hos Jer, og det er fordi at den Svenske kr. kun ligger på ca. 0,70 øre, så de skal have nogle flere penge op af lommen, nå de handler med et Dansk firma,
Jeg har selv gjort det sådan, at alle Svenske virksomheder kan det næste år, handle i Svenske kr. jeg ved godt at jeg tjener lidt mindre på det, men så er jeg kommet ind på marked, og så kan jeg jo bare håbe at kursen stiger lide, med tiden.
Intet problem at få din DanDomain butik til det. Under dine leveringslande kan du vælge moms-sats. Den sætter du bare for Sverige til 0%, så bliver der ikke opkrævet moms. Hvis du lige vil guides igennem så ring til mig mandag morgen på 61307560.