Kampagnetilbud: Unikt webdesign fra DKK 1.999
Tilmeldt 16. May 09
Hej Aminoer :-D
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at illustrere, at ferien for de fleste af os "heldigvis" snart er ved at være slut med et supergodt tilbud!
Klik på banneret herunder for yderligere info.
Måtte tilbudet have din interesse, er du velkommen til at kontakte mig via denne tråd eller på morten@e-c-s.dk .
Jeg ser frem til at høre fra Jer derude :-)
De bedste hilsener
Morten Aagaard Nielsen e-c-s danmark
Svar
Fra hedehusene
Tilmeldt 14. Sep 08
kunne godt tænke mig det tilbud.... kan du eventuelt skrive på mail: kontakt@dklakering.dk så kan jeg forklare nærmere?
-Dennis
Svar
Tilmeldt 16. May 09
Hej Dennis.
Tak for din henvendelse
Jeg har sendt dig en mail.
/Morten
Svar
Tilmeldt 16. May 09
kunne godt tænke mig det tilbud.... kan du eventuelt skrive på mail: kontakt@dklakering.dk så kan jeg forklare nærmere?
-Dennis
Hej Dennis.
Jeg har prøvet at ringe til dig. Vil du kontakte mig ved lejlighed.
Tak
/Morten
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
03-08-2009 kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Morten, Kan du lave et flash banner til mig? Send gerne pris + evt. informationer til info@youtell.dk . Pft :-) // Anders.
Svar
Tilmeldt 16. May 09
Hej Morten, Kan du lave et flash banner til mig? Send gerne pris + evt. informationer til info@youtell.dk . Pft :-) // Anders.
Hej Anders.
Jeg har sendt dig en mail :-)
/Morten
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 1. Mar 07
Urup
Fra
uman studios
Skrevet
07-08-2009 kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Morten
Det lyder som et rigtig godt tilbud, som jeg nok gerne vil benytte mig af.
Hvor lang leveringstid har du på et simpelt design? Det er drejer sig om et design til noget profilvisning af det firma, jeg arbejder ved..
/T-dog
Svar
Tilmeldt 16. May 09
Hej T-dog.
Tak for din interesse i vores tilbud :-)
Alt afhængig af dine ønsker og krav til designet vil vi typisk kunne levere i løbet af 3-7 arbejdsdage. Du er velkommen til at sende mig dine specifikationer til morten@e-c-s.dk
/Morten
Svar