Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Alle" former for arbejde søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har du brug for hjælp i din virksomhed, eller andet - Som kunne gøre mig en rigere mand. Så sig endelig til, jeg går pt. Og "spilder" mine evner, rent ud sagt. I form af at krisen lagde sig over landet som et tungt tæppe, stoppede stortset al støtte til mine arrangementer og jeg har ikke haft mulighed for at finde samarbejdspartnere eller sponsorer til mit booking bureau. Så derfor køre mine egne projekter stortset i stilstand, ihvertfald indtil jeg har min egen kapital.

Men, men men - Inden jeg underkaster mig lovgivningen om aktivering, og skal møde på hvad jeg kalder tidsspilde. For at kunne forsørge min familie, vil jeg høre om du kan bruge mig til et eller andet i din virksomhed.

Har tidligere arbejdet som sælger i Teleworks og som før nævnt har jeg selvopstartet booking bureau der fokusere sig på talentet rundt om på de små scener, hvor jeg har arbejdet med alt indenfor skabelsen af et arrangement (Promotion, Design af flyer og plakat, Aftaler med spillesteder, etc.) Samt booking, kontrakter osv. Webdesign og kodning, udfra allerede skrevet kode (MySQL, PHP, HTML, etc.) Dog vil jeg sige at jeg ikke er mand for en opgave med CMS og andet. Er temmelig it kyndig, begrænset viden når det kommer til Mac dog - Men Windows er jeg bekendt med til benet, så stortset alt med styresystemet til hardware er jeg bekvem med. Jeg er medejer af nyopstartet musikstudie, så har du en musikalsk opgave kan det også løses (Jingles, Spots, etc.) 

Eller i det hele taget såkaldt "slavearbejde" vil falde i god jord her.

Til de som kunne være interreseret, i en ung og hårdtarbejdende herre som jeg. Skal det siges at jeg er 18 år og kommer fra Kalundborg - Derfor vil det være mest praktisk på Sjælland, hvis ikke det kan gøres hjemmefra.

Mvh. Mickel Pedersen

Tlf : 25 12 64 27 - På alle tider af døgnet!

mickelp@upline.dk

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:56

Hej Mikkel.

Hvis du endnu ikke har fundet det, der lige er dig, så har jeg en dør stående på klem, som du måske kunne være interesseret i at kigge ind ad. der er tale om et godt provisionsafregnet salgsarbejde til kunder i Syddanmark.

Jeg vil gerne uddybe nærmere, hvis interessen er der, kontakt mig gerne på mail@dlmarketing.dk

Dennis Ludvigsen.

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 13:26

Mange tak for dit indlæg. En mail er afsendt herfra!

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 11:56

Det skal liges siges, der er tale om ansættelse eller garanteret minimumsløn. Jeg har grundet min situation, fået bevilliget halvdelen af en fuldløn til fremtidig arbejdsgiver de første 6 måneder igennem min konsulent. Så et lille plus er der også i form af ansættelse vil være billig for dig/jer

Mickel.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)