Hvad tror du chancen er for at du får solgt dine pokemon kort på
amino - et site for
iværksættere?
Nu ved jeg i sagens natur ikke hvilke kort Konrad forsøger at sælge.... Men hvis ret skal være ret, så kan der faktisk være ganske god business at lave i den slags kort - hvis man får fingrene i de rigtige.
Derudover så har jeg godt nok også set mærkeligere ting sat til salg herinde.... Så hvorfor ikke Pokémon kort?
P.S. Jeg er i øvrigt selv kæmpe konsol-nørd - det har så ikke direkte noget at gøre med Pokémon, men vi er dog inde på noget Nintendo-halløj - så hvis der sidder nogle iværksættere derude med samme (syge) interesse må de gerne hive fat i mig.... Jeg har længe ledt efter nogle iværksættermuligheder i den retning.
Undskyld for off topic - men nu fik vi da lidt "hardcore" iværksætteri indover...så alle kan være glade 
P.P.S. Jeg har selv en NES, men den er ikke til salg ;) Så Konrad....prøv at tjekke eBay ud - jeg kom vist af med 400-500 for min.... i fin stand med zapper, to controllere, original indpakning og et dobbeltcartridge med SMB og Duck Hunt (det såkaldte Action Set).....