Hej folkens.
Sagen er den at jeg driver en netradio ved navn SPECIFIC RADIO, har tidligere skrevet en tråd herinde. Vi har mere end 100.000 unikke besøgendde om måneden, og det synes vi er en del. Vi har indtil nu blot været ekstremt dårlige/uheldige til at finde annoncøre til radioen. Min bøn til jer herinde, er at hjælpe os på vej. Det burde ikke være umuligt at finde annoncører med et site der er SÅ besøgt, som vores. Vi er uden tvivl landet største og førende online party radio.
P.t. der tilbyder vi vores topbanner på www.specific.dk - samt nyhedsbreve reklamer til folk, der af vores Facebook.-gruppe, der pr. d.d. har +9.200 medlemmer, og er kraftigt voksende til en virkelig enestående pris, i forhold af det omfang eksponeringen når ud til folk i. Nemlig 2.500,- kr eksl moms.
Kunne du tænke dig at reklamerer på vores site, eller hjælpe os, så vil vi RIGTIG gerne hører fra dig, da vores økonomiske situation ser skidt ud.
Venlig hilsen / Best regards |
Mickey:Hej folkens.
Sagen er den at jeg driver en netradio ved navn SPECIFIC RADIO, har tidligere skrevet en tråd herinde.
Vi har mere end 100.000 unikke besøgendde om måneden, og det synes vi er en del. Vi har indtil nu blot været ekstremt dårlige/uheldige til at finde annoncøre til radioen.
Min bøn til jer herinde, er at hjælpe os på vej. Det burde ikke være umuligt at finde annoncører med et site der er SÅ besøgt, som vores. Vi er uden tvivl landet største og førende online party radio.
P.t. der tilbyder vi vores topbanner på www.specific.dk - samt nyhedsbreve reklamer til folk, der af vores Facebook.-gruppe, der pr. d.d. har +9.200 medlemmer, og er kraftigt voksende til en virkelig enestående pris, i forhold af det omfang eksponeringen når ud til folk i. Nemlig 2.500,- kr eksl moms.
Kunne du tænke dig at reklamerer på vores site, eller hjælpe os, så vil vi RIGTIG gerne hører fra dig, da vores økonomiske situation ser skidt ud.
Venlig hilsen / Best regards
Mickey "UNA" Gee
CEO v./ SPECIFIC RADIO
Hej Mickey
Jeg har været inde på din hjemmeside og det første der slog mig var: "Hvad købes/sælges her?". Jeg mangler et klart budskab og vil derfor hurtigt forlade din site igen.
Så har du en blanding af dansk, engels og spansk på siden, det skaber nogen forvirring synes jeg.
Lav et klart budskab og kontakt så mulige annoncører med dit annonce tilbud. Giv dem 8 dage gratis på prøve, så de kan fornemme at en reklame hos dig er pengene værd.
God fornøjelse
Flemming Hasselriis