Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde annoncører..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Sagen er den at jeg driver en netradio ved navn SPECIFIC RADIO, har tidligere skrevet en tråd herinde.

Vi har mere end 100.000 unikke besøgendde om måneden, og det synes vi er en del. Vi har indtil nu blot været ekstremt dårlige/uheldige til at finde annoncøre til radioen.

Min bøn til jer herinde, er at hjælpe os på vej. Det burde ikke være umuligt at finde annoncører med et site der er SÅ besøgt, som vores. Vi er uden tvivl landet største og førende online party radio.

P.t. der tilbyder vi vores topbanner på www.specific.dk - samt nyhedsbreve reklamer til folk, der af vores Facebook.-gruppe, der pr. d.d. har +9.200 medlemmer, og er kraftigt voksende til en virkelig enestående pris, i forhold af det omfang eksponeringen når ud til folk i. Nemlig 2.500,- kr eksl moms.

Kunne du tænke dig at reklamerer på vores site, eller hjælpe os, så vil vi RIGTIG gerne hører fra dig, da vores økonomiske situation ser skidt ud.

Venlig hilsen / Best regards

Mickey "UNA" Gee

CEO v./ SPECIFIC RADIO

web: www.specific.dk
mail: una@specific.dk
tele: (+45) 60 18 55 81

Mickey Gee, SPECIFIC RADIO. Mail: m [at] sr [dot] dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Mickey:

Hej folkens.

Sagen er den at jeg driver en netradio ved navn SPECIFIC RADIO, har tidligere skrevet en tråd herinde.

Vi har mere end 100.000 unikke besøgendde om måneden, og det synes vi er en del. Vi har indtil nu blot været ekstremt dårlige/uheldige til at finde annoncøre til radioen.

Min bøn til jer herinde, er at hjælpe os på vej. Det burde ikke være umuligt at finde annoncører med et site der er SÅ besøgt, som vores. Vi er uden tvivl landet største og førende online party radio.

P.t. der tilbyder vi vores topbanner på www.specific.dk - samt nyhedsbreve reklamer til folk, der af vores Facebook.-gruppe, der pr. d.d. har +9.200 medlemmer, og er kraftigt voksende til en virkelig enestående pris, i forhold af det omfang eksponeringen når ud til folk i. Nemlig 2.500,- kr eksl moms.

Kunne du tænke dig at reklamerer på vores site, eller hjælpe os, så vil vi RIGTIG gerne hører fra dig, da vores økonomiske situation ser skidt ud.

Venlig hilsen / Best regards

Mickey "UNA" Gee

CEO v./ SPECIFIC RADIO

Hej  Mickey

Jeg har været inde på din hjemmeside og det første der slog mig var: "Hvad købes/sælges her?". Jeg mangler et klart budskab og vil derfor hurtigt forlade din site igen.

Så har du en blanding af dansk, engels og spansk på siden, det skaber nogen forvirring synes jeg.

Lav et klart budskab og kontakt så mulige annoncører med dit annonce tilbud. Giv dem 8 dage gratis på prøve, så de kan fornemme at en reklame hos dig er pengene værd.

God fornøjelse

Flemming Hasselriis

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Skrevet kl. 18:22

Hej Flemming,

Tak for ordene.

Vi er en radio, så det giver jo lidt sig selv hvad der tilbydes skulle jeg mene.

Jeg er derimod helt enig med det, ang. layoutet. Der er et sprit nyt og unikt design på vej, som er rent dansk. Er dog uforstående overfor at du siger der er spank på siden?!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12

Mickey:

Hej Flemming,

Tak for ordene.

Vi er en radio, så det giver jo lidt sig selv hvad der tilbydes skulle jeg mene.

Jeg er derimod helt enig med det, ang. layoutet. Der er et sprit nyt og unikt design på vej, som er rent dansk. Er dog uforstående overfor at du siger der er spank på siden?!

Jeg opfatter din side som en musik side. En radio har efter min mening diverse programmer og en speaker. Never mind. Hvem er dine annonce kunder? Google har annoncer fra et spansk firma der tilbyder opladning (forudbetaling af taletid) af mobiltelefoner. Den engelske annonce tilbyder laboratorie test. Det har da ikke meget at gøre med din musik eller hvad?

Har sendt en kopi af hjemmesiden til din e-mail adresse med de spanske tekster. Nu sidder jeg i Spanien så det er måske ikke så mærkeligt.

Flemming

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 19:38

Hej Mickey

Hvor mange kliks generere et banner hos dig ca. på en måned?

For ummidelbart er de jo lige i vores målgruppe...

Mvh.

Janus

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Skrevet kl. 19:41

De sidste 2 uger, kunne man vinde SunLolly hele sommeren.

På de 14 dage blev der klikket 4613 gange på banneret. Smile

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:44

Mail sendt:)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 19:44

Mickey:

De sidste 2 uger, kunne man vinde SunLolly hele sommeren.

På de 14 dage blev der klikket 4613 gange på banneret. Smile

Så lad min omforumlere spørgsmålet: hvad ligger gennemsnittet på? ;)

Vi er ved at oprette en ny hjemmeside hvor vi pt. kigger markedet efter for fornuftige steder at annoncere...

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Skrevet kl. 19:46

Janus,

Omkring ~7.000 kliks om måneden. Smile

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 19:52

Mickey:

Janus,

Omkring ~7.000 kliks om måneden. Smile

Du får en mail, vi kunne være mulige annoncører...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)