Jamen jeg skal have lavet designet til 2 plakater/billboards, 1 der skal hænge på udvalgte steder hvor jeg ved der er mennesker jeg kan afsætte mit produkt til, og en som skal være tilgængelig på min hjemmeside, hvor der så er lidt flere detaljer med. Den første skal i grunden ikke indeholde så meget mere end 5 linier med 3-6 ord. Muligvis skal jeg have et billede sat ind, men billedet skal jeg nok selv få taget. Ved dog ikke hvor meget dyrere det vil være at få sat et billede ind, da jeg kunne forestille mig der var en del arbejde i at få det klippet til?
Det lyder også som en opgave jeg godt kan klare - til en fornuftig pris. Jeg beklager over for logomotiv at jeg også lige rekruterer i dit indlæg, det håber jeg er i orden.
Hvis du vil have et tilbud fra mig, så kontakt mig på: aagaard@kongesuiten.dk - du kan se hvad jeg er i stand til, hvis du tjekker mit galleri: Johannes Aagaard - Graphic design and artwork
Johannes Aagaard - Portfolio: Johannes Aagaard - E-mail: johannes@aagaarddesign.dk