Hvad vil prisen være for en poster/billboard, jeg har en del informationer der skal med, men udover det så skal den bare have et godt blikfang, være simpel og se trendy ud.
Alle bud er velkomne.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hvad vil prisen være for en poster/billboard, jeg har en del informationer der skal med, men udover det så skal den bare have et godt blikfang, være simpel og se trendy ud.
Jeg har lige sat gang i bureauet igen efter en pause på to år. Dette tilbud er i en begrænset periode og kan vel opfattes som en lille kampagne. Det er bestemt ikke for at dumpe prisen, blot for at få lidt gang i netværket :-)
Jeg har lige sat gang i bureauet igen efter en pause på to år. Dette tilbud er i en begrænset periode og kan vel opfattes som en lille kampagne. Det er bestemt ikke for at dumpe prisen, blot for at få lidt gang i netværket :-)
Dumpe prisen? Butikskæden NETTO har stor succes herhjemme på trods af at det er discount. Du får præcis den samme vare som i f.eks. Kvickly som til gengæld er meget dyrere. Det handler om valg. Kan ikke se noget som helst galt i at gå efter den bedste pris! Kan ikke forstå de folk som piver. Mange af dem opretter selv tilbudskampagner, hvorfor? Fordi der ikke er nok at lave eller bare for sjov?
Som nævnt er det et frit marked og det benytter de fleste sig af. Og nej, jeg tage ikke det billigste hver gang. Søger et billigt tilbud og ser derefter hvad der leveres. Hvis jeg er tilfreds og vi starter et samarbejde betaler jeg med glæde mere.
Jamen jeg skal have lavet designet til 2 plakater/billboards, 1 der skal hænge på udvalgte steder hvor jeg ved der er mennesker jeg kan afsætte mit produkt til, og en som skal være tilgængelig på min hjemmeside, hvor der så er lidt flere detaljer med. Den første skal i grunden ikke indeholde så meget mere end 5 linier med 3-6 ord. Muligvis skal jeg have et billede sat ind, men billedet skal jeg nok selv få taget. Ved dog ikke hvor meget dyrere det vil være at få sat et billede ind, da jeg kunne forestille mig der var en del arbejde i at få det klippet til?
Nej men det kræver stadigvæk samme tid at skaffe varen! Eneste forskel er at Kvickly bruger mere tid på "udstilling" af varen. Og igen, den NETTO jeg benytter er lige så pænt opsat.
- og du kan da bare give et bud istedet for timepris. Hvis du kan gøre det på 1 time har du tjent kassen, hvis det tager 5 timer og du tager 1500 kr. - som eksempel - har du stadigvæk 300 pr. time (mere end mange andre). Så hvad er problemet?