Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk design til halv pris...

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg så lige må komme med et spørgsmål.

Hvad vil prisen være for en poster/billboard, jeg har en del informationer der skal med, men udover det så skal den bare have et godt blikfang, være simpel og se trendy ud. 

Alle bud er velkomne. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35

Du kan enten gemme eller eksportere en psd-fil direkte fra Illustrator Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36

Martin:

Hvis jeg så lige må komme med et spørgsmål.

Hvad vil prisen være for en poster/billboard, jeg har en del informationer der skal med, men udover det så skal den bare have et godt blikfang, være simpel og se trendy ud. 

Alle bud er velkomne. 

Kan du give lidt flere informationer?

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:36

Jeg har lige sat gang i bureauet igen efter en pause på to år. Dette tilbud er i en begrænset periode og kan vel opfattes som en lille kampagne. Det er bestemt ikke for at dumpe prisen, blot for at få lidt gang i netværket :-)

www.logomotiv.com

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Skrevet kl. 10:39

Prisen kommer an på om du har billedmateriale, om det er med produktion af selve billboardet.

Mit bud vil være tre-fire timers arbejde...

www.logomotiv.com

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:47

Logomotiv:

Jeg har lige sat gang i bureauet igen efter en pause på to år. Dette tilbud er i en begrænset periode og kan vel opfattes som en lille kampagne. Det er bestemt ikke for at dumpe prisen, blot for at få lidt gang i netværket :-)

Dumpe prisen? Butikskæden NETTO har stor succes herhjemme på trods af at det er discount. Du får præcis den samme vare som i f.eks. Kvickly som til gengæld er meget dyrere. Det handler om valg. Kan ikke se noget som helst galt i at gå efter den bedste pris! Kan ikke forstå de folk som piver. Mange af dem opretter selv tilbudskampagner, hvorfor? Fordi der ikke er nok at lave eller bare for sjov?

Som nævnt er det et frit marked og det benytter de fleste sig af. Og nej, jeg tage ikke det billigste hver gang. Søger et billigt tilbud og ser derefter hvad der leveres. Hvis jeg er tilfreds og vi starter et samarbejde betaler jeg med glæde mere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:49

Logomotiv og Sandfær 

Jamen jeg skal have lavet designet til 2 plakater/billboards, 1 der skal hænge på udvalgte steder hvor jeg ved der er mennesker jeg kan afsætte mit produkt til, og en som skal være tilgængelig på min hjemmeside, hvor der så er lidt flere detaljer med. Den første skal i grunden ikke indeholde så meget  mere end 5 linier med 3-6 ord. Muligvis skal jeg have et billede sat ind, men billedet skal jeg nok selv få taget. Ved dog ikke hvor meget dyrere det vil være at få sat et billede ind, da jeg kunne forestille mig der var en del arbejde i at få det klippet til? 

Vi er ovre i noget ala' denne poster. 

http://www.kolding.crazydaisy.dk/Showpic/showPic.asp?siteGuid=44&picture=http://www.fotoagent.dk/single_picture/44/28/large/strip_090709.jpg 

Bare hvor den ene version er med meget mindre tekst, og kun nogle få nøglesætninger :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Skrevet kl. 10:59

Nu lever Netto jo heller ikke af timetidsbetaling... Dårlig sammenligning

www.logomotiv.com

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 11:04

Nej men det kræver stadigvæk samme tid at skaffe varen! Eneste forskel er at Kvickly bruger mere tid på "udstilling" af varen. Og igen, den NETTO jeg benytter er lige så pænt opsat.

- og du kan da bare give et bud istedet for timepris. Hvis du kan gøre det på 1 time har du tjent kassen, hvis det tager 5 timer og du tager 1500 kr. - som eksempel - har du stadigvæk 300 pr. time (mere end mange andre). Så hvad er problemet?

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Skrevet kl. 11:12

Kan du ikke sende mig din mail adresse Martin?

www.logomotiv.com

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)