http://seotimeline.dk/wiki/Brug%20kun%20%C3%A9t%20H1%20tag%20pr.%20side.htm - den url ser ikke for godt ud, kan være du skal erstatte mellemrum med bindestreg.
Fin ide med en sådan wiki. Jeg har skrevet kort om google analytics, og har tilladt mig at lave et link til min side (www.joomlatutorials.dk), hvor jeg har lavet en 8 minutters lang introduktions video på dansk til google analytics.
Har kun lige kigget på det hurtigt, men alt ser ud til at fungere som det skulle.
*Edit*
Og dog. Du skal nok lige slå de html-tags fra du ikke vil have, at folk bruger. Man kan køre javascripts direkte fra siden m.m., og det er nok ikke hensigtsmæssigt når det nu er en åben side :)
Du kunne overveje at ændre pointsystemet, så det gik fra 1 til 10 i stedet for -5 til 5. Jeg troede at alle indlæg havde fået vildt dårlig karakter indtil jeg mødte indlæg med minus. 0 hos et indlæg virker ikke neutralt, men derimod negativt, i mine øjne.
Flere kildehenvisninger. Fint med en åben side, men der bør være restriktioner for hvad folk kan skrive, hivs informationerne skal tages for gode varer. Når du kalder det en wiki tænker jeg på Wikipedia eller andre åbne leksika, som på trods af deres åbne miljø ofte har ret mange krav til oprettelse af artikler. Men det kan jo være mig, der er kræsen :o)
Super initiativ at samle informationerne i stedet for at man skal bladre bøger igennem eller lede på Google.