Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncører der vil reklamere på min firmabil?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg står i den situation, at jeg mangler nogen der kan hjælpe med financieringen af min leasede firmabil.

Jeg har startet et lille niche-firma, hvor jeg tror der kan være nogle store, landsdækkende firmaer der kunne have interesse i at smide lidt reklame på min bil. Men jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg griber det an.

Skal jeg bare kontakte deres (firmaernes) marketingafdelinger, og sige at jeg har "et godt tilbud" til dem? Og er der nogen herinde der har en ide om, hvor meget det koster at reklamere på siden og på bagsmækken af en Mercedes Sprinter?

Mange hilsner

Bjarne

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:11

Hej Bajrne.

Du skal nok fortælle hvor i landet bilen køre for det meste, og hvad laver det eget firma, der er stor forskel på om du køre rundt og sætter kæmpe skærme op til store events eller om du køre ud med mad til de gamle, prisen er desværre ikke særlig høj for sådan en reklame, jeg ved at reklame på en hel taxa i nord sjælland koster ca 25.000 kr. om året, og flere er helt nede på 15.000 kr. om året, og så er hele bilen også pakket ind i folie, og en taxa køre jo som regel 24 timer i døgnet.

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:38

Hej Ronnie!

Jeg skal køre en del rundt i landet - primært jylland og fyn - og ganske rigtigt, så er det til en del store events...

Nu er det jo heller ikke sådan, at bilen helt skal financieres på denne måde, men blot være et tilskud til en stakkels, lille ny iværksætter! Smile - og desuden er en bil altså lidt mere synlig i gadebilledet , når der er lidt reklame på den...

Mange tak for dit svar!

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:03

Ok så er der gode muligheder for at du får nogen til at sætte reklame på din bil, jeg er flere gange blevet spurgt om jeg ville sælge en reklame plads på min bil, nå jeg har lavet noget for DR, TV2 eller for Model på en dag, jeg vil da godt høre om nogen af dem skulle have lyst til at sætte reklame på din bil.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:14

Hej Bjarne!

Hvis det har interesse og prisen er fair vil jeg gerne reklamere for www.findtaxa.dk og www.mobileUpdate.dk på din bil. Forstiller mig at vi sætter streamer på bilen? Jeg skaffer de streamere der skal påføres så du slipper for den udgift. :-) Smid et bud på min mail som du finder på hjemmesiden www.Findtaxa.dk

Mvh
Jens Martin Secher

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)