Jeg søger en investor til SikkerhedsEksperten ApS. Jeg har i forvejen en passiv investor som jeg ønsker at skifte ud for at skabe mere fleksibilitet (dette er de indforstået med). Dermed ikke sagt den nye investor, skal være passiv/silent partner.
Desuden arbejder vi på ydereligere en shop, samt med store ambitioner, et software projekt (indenfor sikkerhed)
Dette kan du forvente: - En investering på cirka 150.000 kr. (hvor af 40.000 kr, stilles som lån til virksomheden) - Inkl. en hårdt arbejdene Kenneth Boysen :=) - 100 % ærlig og åbenhed
Af alt overstående skal du bare vide en ting. Jeg arbejder 100 % for sagen, virksomheden og investorerne, uanset hvor mange procentdele jeg selv ejer....bare vi finder en fair fordeling.
Meget mere er der ikke at berette, jeg tror de fleste kender mig, fyldt med energi og passion for sagen. Så skulle overstående have interesse for dig, så skriv til mig på info@sikkerhedseksperten.dk eller ring og lad os tage en snak på 60191144.
Regnskaber, budgetter, drømme og meget mere, deler jeg gerne ud ved henvendelse (af den seriøse slags :))