Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du sælger sol, sommer og DELFINER til virksomheder - er du måske den jeg søger...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bak Inc:
I mine øjne et meget legalt spørgsmål i forhold til dit indlæg og et spørgsmål som du alligevel vil møde første gang du henvender dig til en virksomhed

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er ked af det, hvis det er mit spørgsmål om rejsegarantifonden, der har udløst midlertidige problemer for Delfinrejser.

Det er et rigtig spændende projekt som Heidi har startet op og umiddelbart kunne jeg godt være interesseret i "jobbet", da det komplementerer ydelserne i mit eget firma. Som rejsearrangør ved Heidi, at det er ulovligt at udbyde denne type rejser uden at være medlem af rejsegarantifonden. Rejsegarantifonden er forbrugersikkerhed - og samtidig er de benhårde og konsekvente ved overtrædelser af loven.

Spørgsmålet er for mig relevant i forhold til om arbejdsbetingelserne er i orden. Som sælger af et produkt som du måske har mulighed for at afsætte via eget netværk/kundegrupper lægger man selv hovedet på blokken i forhold til disse hvis noget går galt.

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:21

Hej

Jeg vil lige slå fast - jeg har intet imod spørgsmål! eller henvendelser - jeg har heller ikke noget at skjule. Som jeg også skrev; "Jeg er allerede igang" - så fint nok! Det som "pisser" mig lidt af - og jeg er klar på det er mit og jeg bliver helt hjemme i mine egne sko! Kritik og spørgsmål til konceptet kan være dejligt og meget givende - det er derfor jeg har overlevet min anden virksomhed i mere end 10 år. Men jeg ville bare ønske, at det kunne holdes til spørgsmål til mig og ikke en "anmeldelse". Det var en overvejelse jeg naturligvis havde gjort mig, men forestillede mig at en evt, interesseret ansøger ville spørge mig direkte. Jeg kan nemlig bedst lide åbenhed. Jeg ville aldrig selv handle på en sådan måde - det vedkommer ikke mig at dømme eller spille politi, men var jeg interesseret i jobbet ville jeg replicere og stille de relevante spørgsmål, og derfra tage en vurdering/bestik af situationen - vil jeg have jobbet eller ej.

Nå, men nu  kører toget - og da jeg heldigvis er i den situation, at en ansøgning er i gang, så man muligvis vil dispensere for at sitet er åbent. Og det vælger jeg så at bruge min energi på og så sparer jeg mine penge på en ansat lidt endnu...

Heidi

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:35

Kære Henrik

Jeg er godt klar over, at det var din henvendelse, som gjorde udslaget. Jeg ville bare ønske du, havde stillet dine spørgsmål til mig - så havde jeg til hver en tid svaret dig - ærligt og åbent! Som jeg faktisk også gjorde, "jeg er i gang". Og jeg har/havde en dialog i gang med fonden. Jeg kan godt forstå din bekymring som en evt, interesseret ansøger - jeg er dog stadig af den mening; lad være med at spille politimand. Eller for den sags skyld; Lad være med at vurdere - på mine vegne - hvad jeg ved om ulovligheder eller ej. Det var jo bare en overvejelse.

Lad det ligge nu - jeg får min garanti - og arbejdsro. Og finder en sælger når tiden er inde.

Held og lykke med dit.

Heidi

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)