Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er ked af det, hvis det er mit spørgsmål om rejsegarantifonden, der har udløst midlertidige problemer for Delfinrejser. Spørgsmålet er for mig relevant i forhold til om arbejdsbetingelserne er i orden. Som sælger af et produkt som du måske har mulighed for at afsætte via eget netværk/kundegrupper lægger man selv hovedet på blokken i forhold til disse hvis noget går galt.
|
Hej
Jeg vil lige slå fast - jeg har intet imod spørgsmål! eller henvendelser - jeg har heller ikke noget at skjule. Som jeg også skrev; "Jeg er allerede igang" - så fint nok! Det som "pisser" mig lidt af - og jeg er klar på det er mit og jeg bliver helt hjemme i mine egne sko! Kritik og spørgsmål til konceptet kan være dejligt og meget givende - det er derfor jeg har overlevet min anden virksomhed i mere end 10 år. Men jeg ville bare ønske, at det kunne holdes til spørgsmål til mig og ikke en "anmeldelse". Det var en overvejelse jeg naturligvis havde gjort mig, men forestillede mig at en evt, interesseret ansøger ville spørge mig direkte. Jeg kan nemlig bedst lide åbenhed. Jeg ville aldrig selv handle på en sådan måde - det vedkommer ikke mig at dømme eller spille politi, men var jeg interesseret i jobbet ville jeg replicere og stille de relevante spørgsmål, og derfra tage en vurdering/bestik af situationen - vil jeg have jobbet eller ej.
Nå, men nu kører toget - og da jeg heldigvis er i den situation, at en ansøgning er i gang, så man muligvis vil dispensere for at sitet er åbent. Og det vælger jeg så at bruge min energi på og så sparer jeg mine penge på en ansat lidt endnu...
Heidi