Nogen som har et bud på hvad denne opsætning kan koste...
Siden skal bygges op som følgende:
Forside Kontakt Produkter Referencer Login (lukket område)
Det lukket område, skal være sådan at man som admin kan oprette nye brugere...
Der skal være et upload modul, hvor admin kan uploade zip filer, og navngive med nummer og beskrivelse, samt hvem der har rettighed til at se og hente denne fil
Så et list modul, hvor hver bruger kun kan se og hente de filer de har rettigheder til at hente. Samt søge efter et specifik nummer
Jeg kan nok også godt hjælpe dig, mit bud vil lyde på 6.000 incl. det hele. Men hvis du skriver til mig på krii08@hotmail.com så kan jeg lige prøve at komme med et mere præcis bud efter dine ønsker.
Først og fremmest tak til alle jer som allerede har sendt jeres tilbud/referencer osv.
Må sige jeg ikke havde regnet med den respons, så det tager lige lidt tid at komme igennem De forskellige mails, men det kommer...
Kan se på flere at punktet produkter, bliver misforstået, det er ikke en webshop med indkøbs kurv osv. Bare en alm side hvor der skal stå hvilken service der tilbydes i firmaet...
Det vil koste dig et sted mellem 1000 og 30.000. Du kan helt sikkert finde en "naboens søn" herinde, der vil lave websitet til dig utrolig billigt.
Vælger du derimod et dygtigt webbureau vil prisen mangedobles, men kvaliteten vil så (forhåbentligt) være derefter.
Selv arbejder jeg i joomlaCMS, hvilket prismæssigt giver dig nogle fordele, idet du ikke betaler for kodningen af selve sitet, men istedet blot for professionel hjælp til opsætningen. Du får altså med andre ord en del mere for pengene!