Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til nogen ideer til virksomheder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra kbh
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne min egen virksomhed, men jeg har ikke nogen ideer :S men jeg tænkte på det skulle helst være noget lidt småt og det skulle kunne fremstilles for ikke så mange penge. Jeg har en ven som har sin virksomhed der fremstiller hunde-halsbånd og mange andre ting til hunde. Det er faktisk sådan noget i den stil jeg måske ville lave.

Så er der nogen ideer ?

tak for hjælpen, hvis der er nogen som kan hjlæpe mig Wink Smile

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:05

Ved ikke om det er en idé, men du kunne måske udvide til andre dyr, med samme former for produkter? ved ikke om der er et marked for det, men i kunne jo udvide sammen dig og din kammerat?

Men det lyder som om du er ret interesseret i at producere ting til dyr? så syntes jeg at du skal udforske markedet indenfor denne kategori. :)

Spørgsmålet er jo også, hvor mange penge du gerne vil tjene på din produktion?

Fra kbh
Tilmeldt 28. Jul 09
Skrevet kl. 21:28

hmm altså det behøver ikke at være noget med dyr at gøre, men det er princippet i at det er noget som ikke er noget stort og det kan laves for ikke så mange penge. Det kan være hvad som helst Smile men jeg er meget glad for du prøver at hjlæpe.

Min ven vil ikke samarbejde desværre, men jeg ved at han faktisk tjener rigtig godt på det.

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:40

Jeg tror det vil være et godt råd for dig at tænkte på hva der interessere dig. Er der eventuelt særlige problem stillinger i din hverdag du har tænkt over, som du måske også har løsningen på hvordan det kunne gøres bedre. så tror jeg du når længst med din kommende virksomhed. Det kunne være du havde en ide til et nyt halsbånd der var skånsom mod dyret eller lignende hva ved jeg;)

For at du når længst med din forretning kræver det arrangement og at du er tændt på dit produkt. Det kræver altså at din baggrund for at starte, består i en stor portion motivation og ikke bare generel kedsomhed. men du lyder også tændt på det, men jeg tror du skal tænke på hvad du har lyst til at arbejde med:)

Fra kbh
Tilmeldt 28. Jul 09
Skrevet kl. 22:27

okay tak for det gode råd Smile men med ideer så kunne jeg måske have dem i bagtanken ;)

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:09

På mig så virker det mere som om at du vil have en virksomhed frem for det at skulle sælge noget som har din interesse!

Hvis du sælger noget som du ingen interesse har for, så tror jeg ikke på at det holder da det at have virksomhed kræver meget mere end jeg tror du ved.. Så gå en tur, sæt dig et roligt sted og find ud af hvad du godt kan lide eller som skrevet før, ting som du undre dig over ikke er anderledes.. Tjek så markedet ud og se hvordan konkurrencen er!

Altid en ny ide!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Jeg må stemme i med de andre, find noget du synes er sjovt og spændende, ellers er der ingen grund til at laver det!!

Udvid din hobby..... kom med noget du synes er spændende, så kan vi nok finde nogle vinkler, eksempelvis hifi, tegning eller?

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Ja og så for guds skyld, tag aldrig ideen fra en ven eller naboen ..

Gå ud og find på dit eget .. Kan godt være det er set før, men så længe du ikke kender en der laver det samme (og det ikke er gået i vasken) så lav det ..

Fra kbh
Tilmeldt 28. Jul 09
Skrevet kl. 19:01

jeg vil tage alle de råd og bruge dem . tak for hjælpen alle sammen Smile

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:23

Hej Majed,

Der virkelige penge inden for inport af produkter i mellemøsten?..

Er du ik selv derfra MAJED?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)