Tryksager til billige priser. Spar op til 50 % på tryksager og print
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hejsa
Ikke for at være negativ, men virker som et lidt underligt oplæg her.
Hvorfor skulle jeg bestille tryksager gennem jer - og ikke direkte fra trykkeriet ?
I skal vel have jeres del, så bliver vel kun dyrere mig mig som slutbruger ?
Mvh
Jesper
www.sliknet.dk
Svar
Tilmeldt 28. Jul 09
Hej Jesper, måske ikke - måske har vi nogle bedre aftaler som du har - send os din mailadresse og vi sender månedens tilbud, så kan du jo selv vurdere... det er da den bedste kontrol.
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hej
Tak for tilbudet, men foretrækker nok at kunne sidde og se på hjemmesiden de forskellige muligheder. Der er mange delelementer i en tryksag , så virker ikke rigtigt på mig at skulle gå igennem et "ekstra" led, som blot vil kunne skabe misforståelser.
Mvh
Jesper
www.sliknet.dk
Svar
Tilmeldt 28. Jul 09
Hej Jesper, der er ikke andre led i mellem.. men vi kan jo ringe sammen, så kan vi lettere forklare og tage en dialog.
Skal vi ikke lade en kollega ringe til dig i morgen. Så kan vi tage den derfra.
Med venlig hilsen
businesscenter nord.
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hej
"Vi tilbyder gennem en kunde i vores businesscenter tryksager til billige priser"'
Så forstår jeg ikke hvad i mener med ovennævnte, hvis ikke i er et led imellem mig og trykkeriet ?
Mvh
Jesper
www.sliknet.dk
Svar
Tilmeldt 28. Jul 09
Ja okay, jeg forstår, vi har en kollega i huset som taler tysk og er ansvarlig for firmaet. - Jeg taler og skriver jo dansk, derfor har jeg taget denne kontakt op for at skabe kontakten for ham..
Jeg forstår hvad du mener.
Mvh
businesscenter nord
Svar
Tilmeldt 28. Jul 09
Hej Jesper, der er lige sendt en mail med en PDF til dig med priser!!!! SÅ kan du jo se på dem
mvh
businesscenter nord
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hej igen
Nu fik jeg lige en mail fra jer..... spam kan vi jo kalde den, da jeg ikke har bedt om dette
Pas på med at sende uopfordret mails, det kan give bøder.... hvis du bliver anmeldt.
Nu er jeg heldigvis en flink fyr , men så kunne i da for f. .. huske at vedhæfte dokumentet i mailen...
Mvh
Jesper
www.sliknet.dk
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Kristian R
Skrevet
28-07-2009 kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at få prislisten. :)
Den kans endes til mig på: kristian627@hotmail.com
Med venlig hilsen Kristian Kristensen
Svar
Tilmeldt 23. Feb 09
kenneth olin
Skrevet
28-07-2009 kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar