Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt omkostninger RMA?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte en saml selv computer hos en større dansk B2B webshop. Bundkortet var defekt så jeg returnerede det og fik et nyt.

Jeg havde dog nogle fragtomkostninger i forbindelse med returnering af bundkortet, og firmaet siger at de ikke dækker dem? Er de ikke pligtige til at dække fragtomkostninger i forbindelse med en defekt vare eller gælder de regler kun B2C?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

De burde ihvertfald dække disse omk. som god forretningsskik, men om de er pligtige tror jeg ikke.

Kan se at mange butikker faktisk skriver at kunden selv må afholde omk. ved returnering af defekte varer, selvom det lyder som dårlig service i mine ører.

MVH

Jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at ved B2C er forretningen pligtig til at dække fragtomkostninger ved returnering af defekte varer uanset hvad de skriver på deres hjemmeside.

Ja, jeg vil også mene det er god forretningsskik, men det er ikke tilfældet for den pågældende webshop, så jeg vil bare gerne vide hvordan loven er omkring dette.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)