Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig designer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en billig designer til at lave mit upcoming cashback site. Siden kommer til at hedde Pengeshoppen.dk og skal bruge et flot, "moderne" design og jeg går meget op i detaljer. Eksempelvis vil jeg ikke have tekstlinks men knapper.

Kodningen er i php og html.

Prisen finder vi sammen ud af - smid din mail her og så kontakter jeg dig eller kontakt mig selv på jomi_kbhn@hotmail.com

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:20

Faldt lige over at du hoster på one.com. Ved sådan et projekt, og hvis du regner med at der kommer en del trafik, så vil jeg hellere anbefale at du skifter til surftown eller unoeuro.

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:28

Hej Morten,

Det skal jeg nok komme til på et tidspunkt - har måske også planer om min egen server ud i fremtiden. Men lige pt. mangler jeg bare et design.

- Men tak for rådet :-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 14:36

Hej Jomi,

Vi har fremsendt dig en e-mail

Ser frem til at høre fra dig

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:38

Mr-inc.dk:

Faldt lige over at du hoster på one.com. Ved sådan et projekt, og hvis du regner med at der kommer en del trafik, så vil jeg hellere anbefale at du skifter til surftown eller unoeuro.

Vil lige nævne at Surftown har faste trafikgrænser, så du har noget konkret at forholde dig til - se evt. mere om vores webhoteller 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:45

Jeg og resten af aplosweb kan kun give de varmeste anbefalinger til Surftown som udbyder her i Danmark, deres support er med tiden blevet ganske fornuftig og vi har en del tilfredse kunder ved surftown. 

N.b. vi har ingen forbindelse til surftown, dette er udelukkende på baggrund af tilbagemeldinger fra tidligere kunder. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)