Er det muligt for en virksomhed (os! :-)) at få tilskud til en medarbejders studiebetaling (HD 2. del i afsætning) på nogen måde? Det koster 17.300 kr. pr. semester plus bøger, så det er en halvdyr udgift.
Hvor skal medarbejderen starte på HD henne? Jeg starter selv (dog på første del) på CBS og her er prisen 9.900/semester + bøger. Det lyder ret voldsomt.
Jeg har undersøgt mulighederne for at få VSU, voksenuddannelsesstøtte, men det virker ret umuligt - Desværre.
Hvor skal medarbejderen starte på HD henne? Jeg starter selv (dog på første del) på CBS og her er prisen 9.900/semester + bøger. Det lyder ret voldsomt.
Jeg har undersøgt mulighederne for at få VSU, voksenuddannelsesstøtte, men det virker ret umuligt - Desværre.
shit, det er blevet dyrt.
2. del er i øvrigt en del dyrere end første del. Da jeg læste på CBS fra 2000 til 2004, kostede første del vidst 5-6K og 2. del på udenrigshandel (den dengang dyreste 13K).
Hej Nikolaj,
Det er på CBS i København - og ja, det er halvpebret på 2. delen :-)