Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er klimakonferencens temaer svære at forklare dit barn?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye, spændende materialer lærer om nye energikilder og om bæredygtigt forbrug.

Se Horizon's nye generations brintbiler, sol, vind og etanol - kits. Fra ca. 8 år og op... du vil selv synes, at det er fascinerende!

Power House Green Essentials - med denne nyhed bringes tingene "down to Earth"! Modellen er et hus-byggesæt med focus på at vi skal bruge energi til opvarmning, madlavning, dagligdagens el-drevne hjælpemidler mm - men energien skal produceres på en bæredygtig måde. Huset er "sat" på en øde ø, og nu gælder det en moderne "Robinson Crusoe"-opgave med at bygge hus og indrette sig på et bæredygtigt liv.

Se disse og andre spændende undervisningsmidler og "educational toys" på min lille, specielle web-shop: www.shop.Brain-Power.dk

mvh

Martin Bodilsen

fhv rektor

Horizon H2 Racer - ny model m PEM brændselscelle og infrarød fjernbetjening af retning og fart.

Horizons samlede Renewable Enegy kit

Power House - et nyt, spændende og billedmæssigt forståeligt koncept:

Martin Bodilsen Brain-Power.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Gode og sjove produkter men naar man kommer ind paa din hjemmeside, undskyld jeg siger det men det er som at blive stukket i øjnene men et eller andet..

Det er en meget rodet forside.  Dine produkter er gode saa de fortjener da bedre Wink

mvh anders

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 10:51

Hej Anders

Du har så evig ret!

Men jeg er jo en lidt ældre herre, og jeg må forlade mig alene på egne it-færdigheder. Mit budget tillader desværre ikke ret megen udefra kommende hjælp til at få bedre skik på "roderiet"!

Du er bestemt ikke den første, som - i store træk - siger: "super produkter, men kors hvor er din hjemmeside et morads!"

mvh

Martin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:00

Martin Bodilsen:
Mit budget tillader desværre ikke ret megen udefra kommende hjælp til at få bedre skik på "roderiet"!

Hej Martin

Alt er vel relativt jeg mener du har en shop, hvor du sælger nogle geniale vare, hvis du "turde" putte f.eks 10.000 kr, i det og du så fik 20.000 ekstra i indtægt det ville jo give dig overskud på 100 %.Smile

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:04

Martin Bodilsen:
Men jeg er jo en lidt ældre herre, og jeg må forlade mig alene på egne it-færdigheder.

Der er mange måde at skaffe IT hjælp på, lad os sige du fandt en programmør som ville gå med til at shine din shop give den et skud SEO osv til gengæld kunne han så få % af det videre salg eller hvad nu man finder ud.

Bare en ide Smile

/allan

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 11:08

Jo, tak, men jeg er ikke pt klar til en sådan investering, uanset hvor rimelig en kalkyle der kan opstilles.

Har et lille projekt om selv at bruge tid på at hitte ud af en bedre opsætning.

Men ellers tak for dit input!

mvh

Martin

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:09

Hej Martin.

Det er nogle fede ting du har, men fuck hvor bliver jeg forvirret af din hjemmeside, da jeg så dit indlæg tænkte jeg, sådan en skal jeg da lige ind og købe det kunne være sjovt for mig og mine børn, men da jeg så kom ind på hjemmesiden tænkte jeg bare, det her kommer til at tage for lang tid at sætte sig ind i, så jeg hoppet ud igen uden vind møller og power hus, det er bare lige for at hjælpe dig, du skal nok gøre den lidt mere enkel, så ville du få flere kunder, ellers er her mange dygtige menesker på Amino som kan hjælpe dig med det.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:11

Martin Bodilsen:
Har et lille projekt om selv at bruge tid på at hitte ud af en bedre opsætning.

Good luck Big Smile

Martin Bodilsen:
Men ellers tak for dit input!

Selvtak!

/allan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)