Hej Aminoer Jeg er på udkig efter et rigtig godt kontorfællesskab. Sådan et hvor man udover at knokle på sit firma også har tid til at komme med input til hinanden, måske tæve hinanden i bordfodbold, drikke en fredagsøl osv. Gerne et sted der er beboet af folk med interesse i online salg og markedsføring – og hvor I kan arbejde selvom radioen er tændt (jeg skruer selvfølgelig ned, hvis I beder om det)… ;o) Jeg har kigget mig lidt omkring, og har fundet flere steder med gode tilbud om at de første måneder er gratis – og det ville jo være rigtig rart her i opstartsfasen! Så nu prøver jeg den anden vej rundt. Så kan I vurdere, om jeg passer ind hos jer. :o) En detalje: Jeg har ikke lyst til at få mit eget kontor. Det har jeg herhjemme (endda med fjernsyn, eget køleskab og alt muligt), men jeg jeg savner at have andre mennesker omkring mig. :o) Så jeg leder efter et sted, hvor vi deler kontoret/kontorerne. Det optimale vil være, hvis I har plads til, at jeg kan udvide med tiden. Min første medarbejder starter omkring oktober, og jeg regner med at der inden for max 6 måneder vil komme et par stykker mere til. Men hvis I kun har plads til mig +1, er det også en god start. I så fald må jeg flytte, når jeg ansætter flere. Hvis I har mulighed for at tilbyde de første måneder gratis (det er så kun 1 plads), som nogle steder gør for tiden, vil det selvfølgelig være rigtig lækkert. Men ellers håber jeg på at I har lyst til at rykke de første 2 eller 3 måneders husleje, så jeg kan holde udgifterne nede, indtil der kommer penge ind. Det er ikke et must, men det ville være et klart plus… :o) I kan evt. læse lidt om mig og mit projekt på www.god-mandag.dk/god-mandag.htm. Det er bare en foreløbig intro-side med eget hjemmebiksede design – men hvis nu I nøjes med at kigge på teksten…? ;o) Håber at høre fra nogle spændende ”legekammerater”… :o) :o) Rie |
Hej Rie,
Sidder helt og smiler - din beskrivelse passer jo ikke mindre end perfekt til det kontorfællesskab jeg har stablet på benene sammen med en række andre Amino'er. Specielt den sidste kommentar med legekammerater - det er præcist hvad vi kalde hinanden hernede.
Du kan læse mere på Kontorfællesskab ; duckyard - der står også lidt om hvem legekammeraterne er. Jeg har ikke muligheder for at give de første måneder gratis, men mon ikke vi kan finde en fin løsning.
Og jeps - vi har et lækkert fransk Bonzini fodboldbord med tilhørende bordfodbold-liga samt højtalere alle kan tilgå via Itunes.