Jeg har brug for et system, til at styre kunder, hvad der er solgt til dem, hvilke varer der er solgt o,s.v. . min kunde bruger E-conomics - og har brug for at sælgerne selv kan lave udtræk på kunder - hvad de har købt o.s.v.
Er der nogen aminoner som kender et godt system som kan udtrække/eller importere data til dette fornmål fra e-conomics ?
Jeg har i går hentet en demoversion af b2bcrm - fordi det er integreret med e-conomic, men jeg er endnu ikke nået igennem, om den kan det som kunden ønsker, nemlig forskellig designede udtræk, dynamisk behandling af felter og data fra e-conomic.
Jeg har i går hentet en demoversion af b2bcrm - fordi det er integreret med e-conomic, men jeg er endnu ikke nået igennem, om den kan det som kunden ønsker, nemlig forskellig designede udtræk, dynamisk behandling af felter og data fra e-conomic.
Er du godt inde i b2bcrm ?
Nej, er slet ikke inde i b2bcrm. Kan huske jeg har prøvet en demo på et tidspunkt, men uden integration med min E-conomic konto.
Jeg er dog inde i E-conomic's API, så hvis der skal kodes noget sammen, så kan jeg eventuelt godt hjælpe :)
Det er ikke umuligt at det kunne være interessant, men hvad om jeg gav en kop kaffe eller noget her på kontoret i Rødding en dag, så kunne vi tage en snak om det ?