Kære Aminoer, |
Superflot ved første øjekast og uden lige at have sat mig ind i det, så virker konceptet også til at være rigtig godt. Held og lykke med projektet!
Kære Aminoer, |
Superflot ved første øjekast og uden lige at have sat mig ind i det, så virker konceptet også til at være rigtig godt. Held og lykke med projektet! |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Fed side |
Godt lavet vildt overskuelig /allan |
Utrolig flot side, godt grafisk-arbejde og meget brugervenligt system. |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
det der med at overvåge folk, kan vel misbruges? jeg ville ihvertfald blive totalt tosset hvis jeg fandt ud af der var nogen der gjorde det på mig.. ligemeget om det var arbejdsplads eller privat. hvordan sikrer i jer at der ikke sker den slags 'snyd'? kan godt se fidusen i at have sender på værdifulde genstande, feks varer som man jo har hørt om at nogen har haft succes med ved tyveri. Men ligefrem personer? er det ikke en tand for meget. |
Flot side! Jeg savner dog lidt mere info på forsiden om, hvad det er, jeg har bevæget mig ind på… |
Det med personer er vel mest til demente og andre, som kan blive væk med risiko for eget liv og lemmer … og ved farlige personager kunne det vel også være en fin idé. |
Hej Anders Vildt fedt site, utroligt helstøbt! Det eneste råd jeg ville kunne give jer, at jeg synes man måske kunne arbejde lidt mere på at besvarer hvorfor man skal bruge GPS tracking, på forsiden. Men overall top karakter herfra! |
Hov, måske bør nok sende folk til indkøbskurv siden ved tryk på køb, det skulle der eftersigende være penge i. |