Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsninger - internet - reseller - ???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle

Jeg har på det seneste ledt efter en betingsløsning til en kommende webshop. DIBS er til at starte med for dyrt. Og PBS kan ikke levere de ydelser jeg ønsker.
 
Da det er en international side henvendt til hele verdenen, og i særdeleshed det Amerikanske marked har jeg ikke brug for at kunne modtage Dankort, men forestiller mig VISA, Mastercard, American Express og Diners, som et minimum. Muligvis også Discover. Ved nogen i den forbindelse hvor udbredt det kort egentlig er?
 
Nå men tilbage til sagen. Jeg har set på et par firma, der hedder 2checkout.com. Har nogen lidt erfaringer med det firma?
 
Det der overraskede mig var at de skriver, at de fungerer som "legal reseller" af mine produkter.... At jeg rent faktisk sælger varen til dem, som så straks sælger videre til slutbrugeren.
 
Jeg har ikke kunnet finde nogen oplysninger om hvordan det papirmæssigt fungerer. Som jeg ser det sælger jeg jo faktisk kun til én (og den samme) kunde hele tiden. Det vil selvfølgelig være nemt fakturamæssigt hvis det er korrekt. Og momsmæssigt er det jo også nemmere end selv at skulle skelne mellem EU kunder, ikke EU kunder, virksomheder i EU osv....
 
Jeg har også læst et sted at Paypal vist fungerer på samme måde, ved nogen om det passer???
 
På forhånd tak.
 
mvh
KN
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

Blev du nogensinde klogere på dit eget spørgsmål ?
Vi står lidt i samme situation inden længe.

Mvh
Voss

www.fabrikators.com
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Voss

Nej jeg blev desvære ikke så meget klogere. I hvert fald ikke på det sidste spørgsmål, som var det primære. Jeg kunne stadig godt tænke mig at få afklaret om PayPal også fungerer (eller kan fungere) som reseller... Men eftersom jeg ikkehar kunnet læse mig til det på Paypal så er det nok ikke en option.

Henrik, tak for inputet , men jeg tror du misforstod spørgsmålet.

Der findes i tonsvis af online betaligsl�sninger, men dem som jeg efterlyste (og tror at Voss efterlyser) er dem hvor et firma ikke kun st�r for transaktionen, men selve handelen med kunden (detail leddet), og man selv sælger som grossist til det firma.

venligst
KN
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
PayPal flytter kun pengene, og nogen gange lidt flere end de skal.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)