Hej alle samme. Jeg søger op til 25 personer der gerne vil tjene ca 20.000 på en måned. Er det noget for dig så forstæt med at læse.
Til at starte med vil jeg lige sige at dette arbejde intet har at gøre med min virksomhed mirus seo. Og det har intet med søgemaskineoptimering at gøre. Er i gang med at åbne ny virksomhed og det er her jeg har brug for hjælp.
Jeg søger ca 25 personer til "taste"opgaver. Jeg har simpelthen brug for at få gjort en masse tekst digital. Jeg betaler pr ord, så lønnen afhænger af mængden af arbejde du laver. Jeg har dog med lidt hovedregning kommet frem til at hvis der arbejdes 5 timer om dagen non stop, så løber det op i 20k på en måned.Dette gør også at din betaling vil være 40k hvis du arbejder 10 timer om dagen. Der er en begrænset mængde arbejde og jeg regner med at det med 25 personer vil tage en måned at komme igennem det hele. Jeg forventer at arbejdet skal udføres i september måned evt oktober. så har du bruge for lidt ekstra penge op til jul så er dette et godt tilbud. Jeg søger både privat personer, virksomheder, freelancere eller selvstændige. For mig gælder det kun om at have adgang til 25 personer der taster løs for mig. Hvad du laver ved siden af er ligemeget, og har du en webshop der ikke kører super kan du da tjene lidt ekstra her. Krav til dig er at du har din egen pc med internet adgang. At du har så mange timer om dagen som muligt hvor du kan arbejde med dette. At din stavning er på et acceptabelt niveau stavekontrol i word burde sikre god korrektur til små fejl og tastefejl. Er dette noget for dig så send mig en mail med lidt info. eksempel: Hej jeg hedder xxxxx læste din tråd på amino. Jeg er xx år gammel og bor i ? Jeg kan arbejde x timer om dagen i september eller november tlf
Mere behøver der ikke at stå, det er ikke så formelt det her og gider ikke læse direkte job ansøgninger osv. De første 25 for lov at være med. Og smid nu en mail til mig istedet for at lave et svar i tråden der siger "lyder godt smid mig en mail" Jeg gider ikke ligge og sende mail rundt osv, så hvis du vil være med må du kontakte mig som beskrevet, Det burde være det hele. smid mig en mail på senna(snabela)mirus-seo.dk mvh christian senna
|
Har modtaget mail fra de første 10 personer. tak til alle.