Når i sidder med et nyt produkt/vare etc. - Hvor mange % af salgsprisen beregner i at bruge på markedsføring..? (SEO, AdWords, Banner, Directmail, Brochure...)
Webshop kontra IRL butik..? Og beregner i at denne procentdel falder eller forbliver den samme over x antal tid.
Det tror jeg er svært at svare på, da det er forskelligt fra vare til vare. Ting som indkøbspris/udsalgspris og om varen koster 59kr eller 5900kr har jo rimelig stor betydning forhold til, hvad man kan tillade sig at bruge.
Når i sidder med et nyt produkt/vare etc. - Hvor mange % af salgsprisen beregner i at bruge på markedsføring..? (SEO, AdWords, Banner, Directmail, Brochure...)
Webshop kontra IRL butik..? Og beregner i at denne procentdel falder eller forbliver den samme over x antal tid.
/Per
Hver gang jeg bruger 1 kr. på Google er mit mål at tjene 2,50 - 3 kr. og annonceringen forbliver den samme eller stiger, hvis jeg finder nogle flere gode søgeord, som lever op til målet.