Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når nu alting skal gå så hurtigt og nemt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Amino'er

Når nu alting skal gå så nemt og hurtigt, så har jeg tit siddet og bannet over en lille del af Amino's system.
Jeg gør, ligesom mange andre, det at jeg sidder og følger med i hvilket tråde der er ubesvaret, (det er jo der man hjælper bedst), men den funktion på forsiden, er langt nede på siden. Nå men, mange af dem læser jeg igennem, for nogle overskifter signalerer andet, end hvad indlægget handler om. Når jeg så har klikke mig ind på en tråd, og har læst den, finder jeg (nogle gange) ud af at jeg ikke kan komme med det rigtige svar, derfor trykker jeg på tilbageknappen i min Firefox browser, men så ender jeg i toppen af Amino's forside, og skal bruge HEEELE 2 sekunder på at scrolle ned til liste med ubesvarede tråde. hmmmm. Det er faktisk hårdt for en, hvor alting skal gå hurtigt :D,

Her kommer den gyldneide så, kunne man ikke sætte den funktion (kan ikke huske hvad den hedder) ind, så når man klikke tilbage, kommer man automatisk ned til det punkt på siden, hvor man var ?

God søndag til Amino folket

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ting er os den satans "Mere" knap, den er satme ikke for responsiv selvom det måske var pointen ..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)