Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan du give et tilbud?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Jyderup
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg har nu længe leget med tanken om at starte et fodboldsite. Dem er der jo i forvejen masser af, men det jeg har i tankerne er lidt anderledes. Intil videre er det dog stadig kun ved tanken, men nu har jeg sat mig for at prøve at undersøge om der overhovedet er et marked for et sådan site. 

Det skal være et site hvor alle klubber / hold i danmark, skal have mulighed for at ligge kampreferater af deres kampe online. Hvert hold kan oprette en bruger og efter hver kamp ligge et kampreferat ud, vælger begge hold at gøre det, bliver det kun sjovere, da man så kan se hvordan begge hold har oplevet kampen. Jeg forestiller mig at målgruppen primært vil være amatør- / seriefodbold, men os gerne højere.

Det ville være smart hvis man på en eller anden måde kunne integrere sitet med dbu.dk og derfra hele tiden have stillinger, resultater og kampprogrammer og evt. ud fra det tilknytte referaterne til holdene. 

Det jeg egentlig vil med mit indlæg er at høre jer der kan lave sådan et site, hvilken prisklasse vi er oppe i her? Og kan det overhovedet lade sige gøre?
 
Der skal jo være en login funktion, så holdene kan oprette sig og logge ind.
Det skal integreres med dbu.dk, hvis det kan lade sige gøre?!
Mulighed for at jeg eller anden administrator kan redigere / slette indlæg og brugere, samt evt. skrive lidt artikler / nyhedsstof.

Det behøber ikke være alt for fancy, dog bestemt heller ikke amatøragtigt.

Har du et bud på hvad et sådan site vil koste at lave, så kom gerne med dit bud :)

Skulle der være nogen der mener det er en god ide eller evt. at jeg er helt ude og skide her, så lad mig endelig høre. :)

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Jyderup
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er faktisk ret meget i stil med det, havde dog kun planer om kampreferater og lidt importerede nyheder, deres er lidt mere avanceret, jeg tror heller ikke de bruger dbu.dk´s database, men deres egen. Men ellers kunne noget tyde på at de har stjålet min ide før jeg fik den :)

Jeg skal  være ærlig og indrømme at jeg ikke vidste klubmanager.dk fandtes, min hurtige research har været for dårlig :) Desuden gør det at min ide ikke er helt så unik længere! :(

Jeg er dog stadig interesseret i kommentare til mit oprindelige indlæg!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg ville godt kunne lave sådan en side. Dog kan jeg se at DBU's resultater er svære at få adgang til. Men man kunne evt. bytte det ud med nyheder fra f.eks. tv2sporten? 

Ud over det så burde der ikke være nogen problemer i dine ønsker.

Du kan kontakte mig på renew@webspeed.dk eller 27 28 06 19 - så kan vi lige se på hvordan du gerne ville have siden til at se ud. Derefter kan jeg give dig et godt tilbud på hele pakken.

Mvh René Wellejus

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der er bestemt en mulighed hvis du fokuserer, og måske starter med at målrette siden de lavere serier. Der er i forvejen meget fokus på fx ligaen og ligeledes en rimelig stor konkurrence på nettet, så der kunne det blive mere krævende at slå igennem (ikke umuligt).

Jeg har eventuelt et godt domæne liggende til formålet, som jeg ikke selv har planer for. Skulle dette have din interesse, må du gerne lige sende mig en mail.

 

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)