Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evaluering af site

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Christensen:
Der er vel mig bekendt ikke andre muligheder end tables, med mindre vi snakker om flash silverlight eller lign, men flash er vel ikke særlig SEO egnet.

Klart er der andre muligheder du kan bygge det i Div og derved opnå bedere resultat, igen vil jeg så sige hvis du er tilfreds alt ok så forstår jeg bare ikke denne tråd ?

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:03

Michael Christensen:
SEO er et helt nyt kapitel for mig, jeg har nogle enkelte der peger på mit site, og jeg forsøger at lave tiltag til at få flere til det i det omfang jeg har tid til det. :-)

Derfor råder jeg enten til at købe en af de mange som findes på marked

SEO-LEX

Denne har jeg lige selv købt og kan varmt anbefale Smile Eller opsøge hjælp hos en seo ekspert

/allan

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 12:08

Tråden var mere ment som noget fysisk ikke programmelt, altså om der er noget som på siden ikke tiltaler feks. kokke eller frisører, noget der gør at de ikke vælge den service jeg levere, jeg er så sikker på det nok skal komme med mund til mund, men det kan ta extremt lang tid. jeg har sendt et hav af visitkort afsted, også visitkort i form af brugte knive som er slebet op til det maksimale af hvad de kan præstere.

Ligeledes har jeg også lavet tiltag hvor jeg har forsøgt mig med gratiskanaler, feks. DR1 frilandshaven, de har vist sliberen. Jeg er også i færd med at kontakte TV2 gomorgen danmark, og et par andre kanaler der kan benyttes, men det går jo også kun fordi det jeg har er megaspecielt

forresten, Jeg fandt også koden med frames, skulle vælge den fra menuen i IE, plejer bare at højreklikke på skærmbilledet :-)

Mvh. Michael

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:16

Michael Christensen:
Tråden var mere ment som noget fysisk ikke programmelt, altså om der er noget som på siden ikke tiltaler feks. kokke eller frisører, noget der gør at de ikke vælge den service jeg levere, jeg er så sikker på det nok skal komme med mund til mund, men det kan ta extremt lang tid. jeg har sendt et hav af visitkort afsted, også visitkort i form af brugte knive som er slebet op til det maksimale af hvad de kan præstere.

Det er også fint nok men jeg er bange for du ikke sådan kan skille tingene ad, hvad hjælper det du får en masse feed back på dit indhold hvis aldrig kokkene eller frisøerne når din side, skulle de nå den er det ikke sikker deres browser kan se den ?

/allan

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)