Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evaluering af site

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle i gæve aminoer

Mon der er nogle madøre eller frisører derude der lige kan hjælpe mig et øjeblik.

Jeg har en virksomhed der har avanceret knivslibning og slibning af frisørsakse som speciale, jeg har et site der hedder http://www.mighty-sharp.com/ Jeg har reklameret i frisørfaget, frisørernes fagblad, uden respons fra den del.

De frisører som jeg har slebet for i lokalområdet er fuldt ud tilfredse, dem der normalt sender sakse ud af landet sender dem i stedet til nordjylland, jeg sliber dem så godt at det er ris til egen "sensur" de kommer først retur til ny slibning så meget senere at jeg ikke kan leve udelukkende af dem i nærområdet. Der er andre på markedet, der ligeledes sliber frisørsakse, jeg sliber ved håndkraft de "sliber" med maskine.

Det samme gør sig gældende for slibning af kokkeknive og salget af sliberen der overgår alle andre, hvis først jeg har været på pladsen og vist dem mine slibninger eller selve sliberen så er de solgt. Ved de slibninger jeg foretager der forsvinder der så lidt stål at mange ved første øjekast er i tvivl om den nu også er slebet, indtil de ser skæret i slibningen og mærker forskellen.

Jeg fik så lige den ide at spørge herinde om der er noget på min side der virker utroværdigt, man kan jo selv glo sig blind på det man selv har skrevet, det kan selvfølgeligt også være svært for andre at skulle skrive det hvis de er totalt udeforstående.

Men jeg kan slibe henhodlsvis frisørsakse og knive lige så skarpe som en skalpel

Mvh.
Michael Christensen
God sommer

Mighty-sharp ● V/Michael Christensen ● Ålborgvej 588 ● 9760 ● Vrå
Tlf. 98923027 ● Mob: 40314692 ● http://www.mighty-sharp.com ● mail ● mc@mighty-sharp.com  ● Cvr. 31976537

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:47

Det eneste jeg kan finde ved første øjekast er at det irriterer øjnene en smule at noget af den hvide tekst på forsiden er oven i billedet af saksen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:03

Hej Michael

Din side er lave i frames, noget man brugte for mange år side,  jeg vil anbefale dig at få lavet det om!
På den måde kan du meget bedere søgeoptimerer din side ..... komme først på Google ..... få flere kunder.

Jeg er opstart fasen i mit firma og kan helt sikkert hjælpe dig "gratis"

Skriv til mig  på al@fusion-it.eu så finder vi en løsning.

/allan

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 11:14

Siden er ikke lavet i frames, det er enkeltsider, jeg er ved at skifte udbyder, siden ligger på et webhotel hvor den ligger som et underbibliotek, men den får sit eget hotel indenfor en uge, det tætteste den kommer på at være i frames er noget af teksten er i divs med scroll. du kan jo tjekke koderne. :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:23

Michael Christensen:
Siden er ikke lavet i frames,

Hmm så er jeg blind er vi enige om det er denne side ?

http://www.mighty-sharp.com ?

kildekode:

<frameset  rows="*">
<frame src="http://netkravler.com/mighty-sharp" name="scannet_url_redirect_frame" scrolling="Auto" noresize marginwidth="0" marginheight="0">
</frameset>

<noframes>
Your browser does not support frames...
<A HREF="http://netkravler.com/mighty-sharp">Click here to continue</A>
</noframes>

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 11:30

Det er scannet der har valgt at vise den i frames, anvender du Internet explorer eller.

jeg ved siden ikke er lavet i frames, for jeg har selv lavet den. siden ligger som et subdomæne på netkravler.com

Men mon ikke den redelegering fikser det problem.

:-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:35

Michael Christensen:
Det er scannet der har valgt at vise den i frames, anvender du Internet explorer eller.

IE , FF ,  chrome safari alle viser frame, kikke man så på de sider du har lavet er ALLE klasket sammen i tabels.

Michael Christensen:
Men mon ikke den redelegering fikser det problem.

Nææ ikke med mindre du selv gør noget eller bestiller nogen til at gøre det for dig. Iøvrigt skal din side kunne ses af alle browsere.

Igen mit råd få den skrevet om eller kontakt mig så skal jeg hjælpe dig.

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38

Det er fordi scannet peger det du har lavet , til din side .altid smarteste at ligge domænet tekst på selve domænet og i ikke ligge det på subdomæne og bruge en frames kode til at få vidste det på selve domænet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 11:46

Jeg ved ikke hvor meget de er KLASKET sammen i tables, de er opbygget med includefiles som er tilføjet en stadardfil.

Der er vel mig bekendt ikke andre muligheder end tables, med mindre vi snakker om flash silverlight eller lign, men flash er vel ikke særlig SEO egnet.

De tiltag jeg har taget hvad seo angår er også meget nye "end uge ca", fik et fingerpeg i den rigtige retning af en herinde, og dem er jeg ikke helt færdige med endnu.

Smile

mhv Michael

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 11:59

Jeg har valgt et andet hotel end scannet, deres priser er ved at være for høje i forhold til mange andre på markedet, der får min side sit eget domæne uden subdomæne

Jeg kan også se på google hvis jeg laver en site:mighty-sharp.com kommer der kun 3 sider

men laver jeg det samme med netkralver.com kommer der 45

SEO er et helt nyt kapitel for mig, jeg har nogle enkelte der peger på mit site, og jeg forsøger at lave tiltag til at få flere til det i det omfang jeg har tid til det. :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)