Da der sandsynligvis er andre der har haft en ide om at starte et forum, prøvede jeg at søge, men søgefunktionen virkede ikke :-( Jeg ønsker at starte et online forum for folk, der er interesserede i offshore outsourcing. Ideen er i grove træk, at folk får et sted at mødes, hvor man kan udveksle erfaringer med projekter, procesmodeller, leverandører, lande, byer osv., stille spørgsmål, henvise til relevante artikler og hvad der ellers kunne være interessant. Målgruppen er ansatte i virksomheder der beskæftiger sig med offshoring som kunde, leverandør eller konsulent. Udfordringer: 1. Hvordan når jeg ud til målgruppen? 2. Hvordan sørger jeg for at fastholde aktivitet i forummet? /Mads |
Jeg var faktisk overvejende positiv da jeg startede med at besvare dit indlæg, men kom så til at tænke på om det ikke var bedre at holde den slags diskutioner her i dette allerede glimrende fora. Det er selvfølgelig ikke alle der er interesserede i offshore der er iværksættere eller omvendt - men mon ikke det kunne gå alligevel. Der er allerede nogletråde om emnet og hvis du har nogle spørgsmål er der sikkert også folk der har svar.