Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé, der kræver hjælp til produktudvikling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg arbejder på en idé, som består i et mindre produkt med mange variationer, hvor jeg har udviklet en prototype i træ. Produktet henvender sig til private(voksne) der i forvejen skal købe en blomst.

Jeg forestiller mig at det skal sælges igennem detailhandlen/nettet.

Jeg har dog behov for at finpudse ideen/produktet og har derfor behov for hjælp inden for :

1) Design - trædesign eller hvis det er billigere/nemmere et andet materiale

2) Snedker - udvikling af prototyper

Har i nogen forslag?

På forhånd tak

Stig

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:26
Hej Stig

Ved ikke hvor i landet du holder til, men jeg kan i hvert fald anbefale dig at kontakte Hadsund Maskinsnedkeri 

Hils Jens-Jakob fra mig!

Det er dygtigt arbejde og de er vilde med at lave nye ting og i bedste kvalitet.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:42
Er fra København, men tak!

Stig

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:41

Hej Stig,

Jeg arbejder for et designfirma i Århus www.designpartners.dk Vi har erfaring med at hjælpe folk i din situation med produktudvikling, design etc.. Som reference kan du f.eks. kigge på følgende link: www.gardenguard.dk For Garden Guard har vi udviklet produkt, emballage, logo visitkort etc.

Vi lytter gerne til din ide. Hvis vi ikke kan hjælpe dig, kender vi helt sikkert nogen der kan. For os betyder det ikke noget at du bor i KBH, der kommer vi jævnligt.

mvh

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)