Hej igen. Send mig en mail på info(a)officecentercity.dk, så kan jeg sende dig vores prospekt. Priserne på lokalerne varierer fra 4.500,- kr. pr. måned for det mindste til 10.000,- kr. for det største. Hertil kommer prisen for tlf.pasning. (der varierer efter hvad dit behov og trafikmængde er) Generelt er vores priser relativt høje pga. den dyre husleje her på Hammerensgade / Store Kongensgade, men alle priser forsøges holde så lavt som muligt - ellers ville vi jo ikke kunne få én eneste ind her. Mht. dine øvrige spørgsmål:
Og du er naturligvis altid meget velkommen til at komme forbi og tage lokalerne i nærmere øjesyn. |
Pouline Andersen:Peter:jeg har i forvejen et godt samarbejde, med et andet kontor hotel. (som jeg ikke nævner her, da dette er officecentercity's tråd.)
men kunne måske godt være interessede, i at høre mere om jeres pris sortimanget, da det kunne tænkes at jeg på et senere tidspunkt ville ønske at skifte kontorhotel. på telefondelen bruger jeg i dag min egen PBX løsning som jeg syntes er ganske fornuftig. med andre ord det skal være nogle meget søde og professionelle, receptionister :)Er der mulighed for at hente/få tilsendt en fuld pris liste.? Du nævner blandt andet at der er mulighed for at benytte mødelokaler, frokostordning, print mv. Man vil jo uden tvivl komme til at skulle bruge nogle af disse ting, og derfor vil det være rart med en prisoversigt sådan at man har mulighed for at danne sig et overblik.
Hej igen.
Send mig en mail på info(a)officecentercity.dk, så kan jeg sende dig vores prospekt. Priserne på lokalerne varierer fra 4.500,- kr. pr. måned for det mindste til 10.000,- kr. for det største. Hertil kommer prisen for tlf.pasning. (der varierer efter hvad dit behov og trafikmængde er)
En PBX løsning virker teknisk set mægtigt fin, men det når altså ikke de søde og smilende "callgirls" til sokkeholderne. ;-)Generelt er vores priser relativt høje pga. den dyre husleje her på Hammerensgade / Store Kongensgade, men alle priser forsøges holde så lavt som muligt - ellers ville vi jo ikke kunne få én eneste ind her.
Mht. dine øvrige spørgsmål:
- Mødelokalerne kan alle frit booke på www.citycallcenter.dk/booking (Der opnås dog rabat såfremt man er intern lejer)
- Frokostordningen koster 32,50 kr. pr. person pr. dag
- Print koster 0,75 kr. pr. s/h side og 1,20 kr. for farve.
- Frankering af din post vil blive håndteret hver dag, såfremt du ønsker det. Prisen herfor er portotakst + 10 %.
Og du er naturligvis altid meget velkommen til at komme forbi og tage lokalerne i nærmere øjesyn.
Pouline
Hej Pouline,
Jeg har sendt dig en mail. ^^