Hej, Jeg søger en IT-samarbejdspartner i forbindelse med udvikling af et OpenSource produkt indenfor rekruttering. Du behøver ikke have nogen erfaring med rekruttering da Jeg udelukkende søger hjælp til de tekniske systemer ASP, Javascript, MySQL m.fl. Det er derfor et krav at Du kan udvikle en hjemmeside med disse systemer eller systemer der har de samme funktioner.
Lidt om mig Jeg er studerende med masser af energi og et højt ambitionsniveau. Jeg går altid efter enkelthed og brugervenlighed. i produktet Disse kvaliteter er centrale for forretningskonceptet. Jeg har med afsæt i min nuværende ansættelse opfundet et unikt forretningskoncept der bygger bro mellem jobsøgere og virksomheder. Ansatte i dagens virksomheder får mere og mere travlt. Kodeordet er derfor automatisering af arbejdsopgaver. I udvikling af min forretningsidé har jeg efter et meget positivt udfald af en markedsanalyse kastet mig ud i projektet og er herefter rendt ind i tekniske udfordringer. Derfor søger Jeg nu en IT-ildsjæl der sammen med mig ønsker at gøre projektet til en realitet.
Lidt om dig. Du er muligvis studerende på IT-universitetet, DTU eller anden relevant uddannelse for webudvikling. Endeligt kan Du også være selvlært. I dagligdagen brænder Du for at skabe og give mere end Du selv får af andre. Du elsker dit dag og griber enhver mulighed for fordybelse. Endeligt vil Du gerne bidrage til at verden bliver et rarere sted af leve i.
Hvad skal der ske nu? Hvis din profil stemmer nogenlunde overens med denne profil vil Jeg meget gerne benytte en fremtidig lejlighed til at fortælle dig om min forretningsidé. Jeg foreslår derfor et møde til at drøfte eventuelle samarbejdsflader. Hvis dette har fanget din interesse så send mig en personlig meddelelse! Mange Hilsner, Verner |
Hej Verner
Jeg ville gerne skrive til dig men det kan man ikke
Skriv evt min en mail så sender jeg dig info
/allan
al@fusion-it.eu