Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtbørser: Timocom www.timocom.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er vognmand og er på jagt efter en seriøs fragtbørs. Indtil videre har alle jeg kender anbefalet mig en tysk fragtbørs, der hedder timocom som også har en dansk hjemmeside. Man kan få lov til at afprøve fragtbørsen gratis i fire uger. Er der nogen herinde der har prøvet det...? Virker det? Linket til siden er www.timocom.dk

Hilsen

Erik

Fra odense
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:27

timcom er rigtigt god til store biler . der er ikke meget til de små biler

og jo det er gratis i 4 uger og det køre fint

www.iks-logistik.dk

Ps vi bruger den selv

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:59

Hej,

Jeg arbejder som speditør og for mig er det et godt redskab til at finde noget at fylde i bilerne (men ja det er mest større Partloads eller FTL)

mvh

FL

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:20

Den virker ganske udemærket både teknisk og kommercielt, og der har indtil for kort tid siden været dansker på kontoret i Köln der kan hjælpe ved problemer... han er der sikkert endnu...

Timocom er startet af et speditionsfirma der hed TimoTrans, I Düsseldorf, så de kender selv kravene fra branchen fint...

I disse krisetider bliver det sikkert også misbrugt (som også normalt) til at presse priser med, men nogen gange er det jo godt at kunne få en "mellemfragt" et andet sted hen for andet læs/position.... Alternativt er der jo "Teleroute" originalen som vist nok stadigt bliver solgt fra DTL/FDE.... den er dog noget dyrere....

Prøv Timocom i den gratis periode, hvis du arbejder med international fragt....

Good Luck

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra odense
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:08

Hos Timcom sidder der en dame der hedder

Anni og hun er dansker

www.iks-logistik.dk

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:04

Og hun er nu også kommet på i dette forum:-) Det glæder mig at læse, at vores fragtbørs bliver godt modtaget af vores kunder. Alle er velkommen til at ringe og tage en uforpligtende snak. Og desuden kan vi - som det allerede er blevet nævnt her - tilbyde alle inden for transportbranchen en 4 ugers gratis test.

Siden 1. oktober har vi nu også en licitationsplatform, hvor man kan afgive tilbud på kontraktkørsel udbudt af store industri- og handelsfirmaer fra hele Europa.

I kan læse mere her: www.timocom.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)