Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens dårligste service

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Se det er så en vinkel på dit indlæg som vi kan blive enige om. Hvis du havde generaliseret mere end du gjorde i din første linie i dit første indlæg og måske havde undladt at bruge betegnelsen fjols, så havde du ikke hørt et ondt ord for mig.

Der er ingen tvivl om at din reminder er vigtig og at en bedre kommunikation kan gøre meget.

Bortset fra det så håber jeg at det løser sig - eller har løst sig.

God sommer

Henrik

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok den der med, at man skal huske først at klikke på Send, når man har læst sin tekst igennem, efter at man er kølet ned. Men det er også første gang, at jeg rent faktisk har skældt andre ud, så det er en helt uvant situation - lige bortset fra mine børn, men de kan også være nogle små djævle ;-)

 

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da det er helt i orden, med denne tråd. Faktisk synes jeg den er rigtig god, fordi det viser, at selvom der sidder mange kompetente mennesker herinde, så skal man ikke tage det som et garantibevis, at fordi virksomheden er på amino, så er de bare super.......

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om man må lave reklame herinde på Amino, men dette er ikke reklame men mund til øre princip

og det skulle være det bedste siges der.

Wink Prøv F I Revison i Tåstrup. Det er Flemming Israelsen der står for firmaet. Han er billig, hurtig og meget dygtig.

Jeg bruger ham selv, men jeg ved ikke om han kan tage flere kunder ind. Men hvis du ringer til ham kan han oplyse hvad han står for

ta en snak med flemming tel: 43 99 02 02 ell. www.fi-revision.dk

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se noget problem i det men når jeg kigger på hans hjemmeside er der én ting der slår mig;   " Vi kan assistere vore kunder - uden medvirken af andre rådgivere - i sager hos de lokale ligningsmyndigheder, Skatteankenævnene og Landsskatteretten". Fint nok men spørgsmålet er så om kunden får det maksimale ud af det. Der er en grund til at de fleste revisionsfirmaer, herunder også registrerede og statsautoriserede enten har egne skatteafdelinger eller har et samarbejde med et eksternt rådgivningsfirma. Fordi man ikke kan gabe over alt. Det samme med generationsskifter, rekonstruktion m.v. En vigtig del af gamet er at man skal kende sine egne begrænsninger og gøre det man er bedst til.

Jeg er iøvrigt meget enig med Henriette. Det er "sundt" at få fastslået at det forhold at en virksomhed er på Amino ikke nødvendigvis er udtryk for at virksomheden er super eller ikke er sårbar.

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)