Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobil / pda

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg står og skal til at have ny telefon, men jeg har ikke rigtig nogen ide om hvad jeg skal købe.

Jeg skal have ny fordi min gamle Nokia 6210 er ved at være slidt.

Jeg vil gerne have en telefon, en kalender som kan synk. med exchange og så en mp3 afspiller, så spørgsmålet et om jeg skal købe en telefon, en pda og en ipod eller om jeg skal finde en telefon med med det hele. Umiddelbart er jeg mest til at have det hele i en device, da jeg ellers nok aldrig får hverken min pda og ipod med mig ud af døren. Jeg har kigget lidt på Qtek 8310, Qtek 9100 derudover skulle der vidst være en Qtek 9600 på vej. Nogen som har erfaring med disse telefoner, eller andre som kan løse mit behov?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:26
Jeg har en Qtek 9100. Jeg er sådan set meget tilfreds med den, men den kunne godt have brugt lidt mere ram.
Hvis jeg har kørt den for længe skal den lige genstartes. Desuden har jeg problemer når jeg kører over til feks. tyskland med at den ikke rigtigt vil slå over på tysk GPRS netværk. Jeg skal igen lige genstarte den for at det virker.

Men tastaturet og størrelsen er virkelig fremragende.

Hilsen

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:28
Jeg investerede i en Qtec 8310 for ca. ½ år siden.

Det er klart en anderledes telefon, som opfører sig mere alá en computer.
Det betyder:
       -    Rigtig god integration til PC, herunder outlook...
       -    Masser af freeware og anden software tilgængeligt på nettet
       -    Har brug for at skulle genstartes en gang i mellem.

Specielt sidste pind skal overvejes.... Jeg har været udsat for 2 gange, at andre ikke kan ringe eller SMS''se til mig. Afhjælpes ved genstart...
Hvis man kan leve med det, er det en super telefon.

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:03
Nu skriver i begge to at i genstarter jeres telefon, det lyder ikke fedt, er det noget i gør en gang om dagen, ugen eller mdr?

Anders, du siger der findes masser af software til dem, er det noget du bruger eller findes der bare meget? Kan du komme med et eksempel på noget software som man bare må ha :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:13
Jeg tror at det er det man skal regne med hos smartphones, antallet af genstart stiger exponetielt med hvor meget du bruger den og hvor meget software du har på den.
Havde før en P800 og den skulle også genstartes.

Software:
Du kan få masser af software til den. Jeg har feks. agilemessenger kørende, så jeg er online på icq og MSN også når jeg drøner rundt.
Prøv at søge på google efter MS mobile 5.0 styresystemet så kan du finde masser af god og dårlig software.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)