Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du med når de unge skal til eksamen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Til den kommende sæson (jan/feb 2010) af eksamensforberedende unge søger vi firmaer, der kunne tænke sig at blive eksponeret over for målgruppen.

Der er tale om unge af begge køn på ungdomsuddannelser og kortere videregående udd. i Storkøbenhavn (til og med Ringsted), samt Odense og Svendborg.

Du har muligheden for at komme med i vores compendier, på vores hjemmeside og alt markedsføringsmateriale.

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 23:29

Hej

Kan du fortælle lidt mere om hvad det indebærer/drejer sig om?

Generelt bare lidt flere detaljer Smile

De bedste hilsner

Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 08:36

Hej Henrik

Jeg har netop overtaget www.eksamensklar.nu , en konsulentvirksomhed der udbyder eksamensforberedende kurser til almen gymnasie og handelsskole-elever.

Fra den nye sæson (jan/feb 2010) vil vi også udbyde enkelte fag til korte videregående udd ( Markedsføringsøkonomer mm.)

Hele hjemmesiden bliver re-designet og får et friskt pust, med videoklip af undervisningen mm, så den er tidssvarende. 

De forhenværende ejer var begyndt at indhente annoncører, her under magasinet Chili og Ingenørhøjskolen i KBH. Et arbejde jeg agter at følge op på.

• Du får som annoncør medieplads på vores hjemmeside.
  • Plads på 10.000 stk flyers og plakater
  • Mulighed for at optræde i vores compendier, der udlevers og bruges i undervisningen
  • - og selvfølgelig en fast plads i vores nyhedsmail

ALT SAMMEN I ET ÅR, 360 DAGE: 5000 dkr + moms

- Hvis du ønsker at få tilsendt materiale, så send mig en PM :)

Er du brændt inde med en masse varerprøver: kuglepenne, usb-stik, skriveblogge, slik, tyggegummie el lign du kunne tænke dig at donerer. Så kan vi helt sikkert bruge dine produkter til at laver en goody bag til de studerende.

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)