En af mine gode venner skal have lavet en webshop til at supplere sin smykkeforretning. Han har ikke så mange penge til det, så selvom jeg godt ville have haft en Magentoløsning, så er de 10.000kr det vel koster lige i overkanten.
Derfor kigger vi pt. på hostede løsninger, og derfor vil vi godt høre jeres mening om de forskellige systemer, der er på markedet:
Så hvad er fordele og ulemper ved følgende systemer:
Vi er interesserede i at høre nærmere om følgende områder i de enkelte systemer:
Designmuligheder. Er der mange redigeringsmuligheder, og hvor nemt er det at arbejde med?
SEO. Er systemet ordentligt optimeret i forhold til SEO?
Galleri. Er det muligt at have et billedgalleri, der ikke nødvendigvis er tilknyttet produkter, der sælges i webshoppen (han laver meget på bestilling)?
Fordelen er at man started på Magento i 2007. Med erfaring fra osCommerce og specielt hvordan Internettet ser ud i 2007. SOAP, SOA, Etc. Er tænkt ind i et complet design.
Du mener altså ikke, at man kan opnå noget okay med deres skabeloner, der jo ikke koster så meget? Fordelen er jo, at han ikke skal lægge så mange penge fra start af, men på sigt bliver det selvfølgelig dyrere.
Sludder :-) Vi leverer shoppen (Design Pakke) for 5.000 kr., og jeg tror ikke der er nogen der har købt en af os, der føler sig taget bagi.
Smukt! Så du kan levere en komplet webshop der er klar til indflytning for 5k? If so, må du meget gerne sætte mig op med en demo for så har jeg mange kunder til dig :)
Jeg skal vist lige have kigget på de template Monster-skabeloner - det ser interessant ud. Jeg troede faktisk ikke, at der var et skabelonmarked der, så jeg vil helt sikkert undersøge det.
Smukt! Så du kan levere en komplet webshop der er klar til indflytning for 5k? If so, må du meget gerne sætte mig op med en demo for så har jeg mange kunder til dig :)
Perfekt, kan du ikke skrive mig en email på plu(at)easyflow.dk så kan jeg lige sende dig nogle designs, der er lavet til den pris, de er super cool. I den nye version af vores produkt er der fuld design frihed, og det giver bare nogle fede shops.