Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Au pair websites - det kan gøres bedre!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Min søster har lige vist mig nogle links til aupair-hjemmesider hun måske vil købe medlemskab til. Hun ved dog ikke hvilke af dem, der ernoget værd - og det kan jeg godt forstå!

Alle siderne lignede noget fra 1995 og fungerede af H***** til... Hvorfor er der ikke nogen, der har lavet en ordentligt hjemmeside for aupairs og familier?

Der er helt sikkert rigtig mange penge i det, hvis man kunne finde ud af at lave et ordentligt design og nogle funktioner, der virker!

Jeg er parrat til at stå for alt hvad der hedder design i sådan et projekt, hvis der er nogen som er klar på at give konkurrenterne baghjul i den branche?

Mvh René W.

PS. er der nogen af jer, der kender til en hjemmeside min søster kan bruge, som er til at stole på?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 20:12

Jeg er med på idéudvikling hvis det kan bruge Angel

Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 21:11

Hej Rene, du må gerne kontakte mig på tobiasroikjer@gmail.com -  Jeg kan hjælpe med programmeringen, det lyder som en god idé! (:

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Super med de hurtige svar :)

Det kunne være ret spændende at se hvad vi kunne drive det til. I er meget velkomne til at skrive lidt om jeres kompetencer og jer selv til min mail: renew(snabel-a)webspeed.dk

Det er i høj grad folk med tallent inden for programmering og markedsføring der mangler. Med mindre at nogen af jer har kompetencer, der ville kunne løfte ideen op på et endnu højere stadie?

Mvh René

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:11

Jeg kunne også være interesseret i et samarbejde omkring det. Jeg kan byde ind med programmering og hosting.

Måske vi skulle oprette en gruppe herinde, hvor tingene kunne udvikle sig uden for meget utidig opmærksomhed.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36

cpufan:

Jeg kunne også være interesseret i et samarbejde omkring det. Jeg kan byde ind med programmering og hosting.

Måske vi skulle oprette en gruppe herinde, hvor tingene kunne udvikle sig uden for meget utidig opmærksomhed.

Lyder spændende - skriv lige en mail til mig med lidt info om dine evner inden for programmering :) Også gerne om dine tidligere projekter/referencer

mvh René W.

renew(snabel-a)webspeed.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 22:40

Jeg har skrevet til dig ogsaa :)

Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:13

Hmm med en hurtig søgning på Google synes jeg ellers der kommer flere gode sites frem?!

Kan du ikke give et par links til de sider du synes er 1995-agtige?

Hvilke funktioner mangler du på disse, hvad skulle gøres bedre?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45

Det jeg leder efter er internationale sider, der tilbyder au pairs og familier at finde sammen. Den slags sider synes jeg har en utrolig lav standard og er sikker på det kan gøres bedre...

1995 er måske også lidt grovt sagt, men her er de fire første jeg fandt på google:

http://www.aupair.com/ (må være en af de største sider, men den er ikke meget værd. Man kan støde på familier, der skulle bruge en au pair sidste år og den slags ubrugelige ting. Sidens udseende er ikke særlig professionelt eller tiltrækkende. Det koster penge at blive medlem)

http://www.aupair-world.net/ (funktionsmæssigt i orden, men igen er designet ikke noget at skrive hjem om. Tror de mister rigtig mange besøgende de første par sekunder pga. det elendige design. også her koster det penge at blive medlem)

http://www.culturalcare.dk/ (flot side, men er ikke nogen egentlig webportal hvor parterne kan få kontakt til hinanden. Henvender sig kun til au pairs, der vil til usa.)

http://www.aupairsinternational.dk/ (samme som overnævnte, dog med et bredere udvalg. Her er der heller ikke gjort noget ud af siden som sådan. Fungerer heller ikke som en "portal")

Send gerne links på gode sider du har fundet. Det her er jo bare en idé jeg har - ikke noget skudsikkert projekt med flere måneders udvikling på bagen :)

mvh René

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 13:42

Wellejus:

PS. er der nogen af jer, der kender til en hjemmeside min søster kan bruge, som er til at stole på?

Hej René.

Jeg var au pair i USA i slutningen af 90'erne gennem Education First (www.ef.com). Min værtsfamilie derovre var erfarne au pair værtsfamilier og havde brugt flere forskellige organisationer gennem årene, men var kun glade for EF fordi de laver en seriøs screening af både au pairs og familier.

Desværre lukkede Au Pair delen af danske EF omkring år 2000, så nu har de kun almindelige sprogrejser og highskole ophold - men kontakt dem evt. og hør om det er muligt at komme igennem den svenske screening, hvis det er. Det er i hvert fald en ordentlig organisation med en meget flot succesrate.

Good luck Smile
Pouline

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)