Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt webhotel uden store krav

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler et webhotel (og et .co.uk domæne, men det kan jeg jo bare købe et andet sted), men jeg er lidt i tvivl om, hvor jeg skal oprette det.

Det er udelukkende HTML og CSS, ingen SQL, web-shop e.l.

Jeg vil gerne have et sted, hvor jeg kan bruge en freeware .ftp klient, i stedet for et bøvlet stykke software fra hosteren. Er det muligt?

Jeg forventer ikke så mange brugere på siden i begyndelsen, og jeg behøver ikke mere end 50 mb plads. Dog ville det være fint, hvis siden har en god up-time, men ærligt talt er det ikke alfa omega at undgå et nedbrud på en time en gang hver tredje måned eller sådan noget.

Jeg vil meget gerne have et sted, hvor oprettelsesafgiften er lille, men også gerne den samlede pris. Dvs. ikke mere end et par hundrede kroner om året, hvilket burde kunne lade sig gøre med mine beskedne krav in mente.

Dette ser noget suspekt ud, men er jo nærmest gratis, kan det bruges? http://www.sparhost.dk/index.htm

På forhånd tak! :)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 18:04

Hej

One.com er en god løsning, ellers kan du købe igennem gratisdns og pege den over mod dinhost.net.

Men ellers så elsker jeg Gigahost løsningen.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:08
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg kan smide dig på min webserver og mail server det skal ikke koste dig nådet overhoved og du styre det hele selv . og du kan oprette alle de domainer

og sider som du nu har behov for . du kan kontakte mig på peter@silverarm.dk

ellers er site www.10001.dk

jeg laver mange ting . men hoster gratis

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Peter degn:

Er siden under udvikling? Den øverste menu virker nemlig ikke, og f.eks. "Hjælp" heller ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38

Christian Reupke:

Peter degn:

Er siden under udvikling? Den øverste menu virker nemlig ikke, og f.eks. "Hjælp" heller ikke.

ja desvære men det skulle være overstådt her i løbet af nogle dage. der er bare ikke timer nok på en dag. pt.

men kontrol panelet virker til af kunderen kan styre ders ting 100%

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:17

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan os godt få en plads på min server for 400 kr. + 40 kr. for UK domæne om året (prisen er uden moms). Serveren ligger i UK og det eneste du skal gøre er at sige ja tak, så sætter jeg det op for dig og sender en e-mail med alle de info du skal bruge. Smile

Du kan kontakte mig på martin (a) cegomedia.com

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:19

Hej

Jeg gør meget for at stabiliteten på sparhost.dk er i top, men det er stadig kun et hobbyprojekt.

Der er en del kunder som bruger mit system til seriøse formål og så vidt jeg ved så syntes de at stabiliteten er i top.

Ellers så tilbyder jeg 30 dages fortrydelsesret, så er du ikke tilfreds så får du alle dine penge tilbage.

Med venlig hilsen

Peter Nilsson
SPARHOST.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:14

Hej Slothuus,

Proev at kigge ind paa  www.cliche.dk, mener at de kan hjaelpe dig med begge dele.

Med venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)