Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et komplet koncept programmeret?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle.

Søger egenligt en pris, eller et estimat på hvad det ville koste at få programmeret dette:

Der er snakke om en internet portal hvor der ligger artikler, afstemninger, konkurrencer og meget mere.

Derudover skal det være muligt at oprette profil.

Det specielle kommer i at der skal være et galleri, det kunne fe.ks. være et galleri for flødeost, med billeder af flødeoste for den dato. ALLE skal kunne ligge billeder op (De skal dog godkendes af staff - inden publiceringen.) Man kan med sin bruger "tagge" sig på billederne ligesom FB og ens billede skal være på ens profil.

Profilen bruges også til at skrive indlæg i debat forum, ved upload af billeder etc.

HELE sitet skal programmeres, og der skal selvfølgelig være backend CMS, der skal være mulighed for at låse indhold til kun registreret brugere etc.

Hvad ville dette koste? Eller evt. et estimat.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:53

Hvis du finder dig en sulten / middelgod programmør vil jeg skyde på du kan få det kodet for omkring 100.000 DKK.

Hvis du vil have det lavet ordentligt, dokumentere og alt det der, så gang tallet med 2.5-3

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 09:05

250-300k er ennda ikke højt sat. Men det er lidt som at spørge hvad det koster at bygge et hus, 

Hvis du kan leve med et gratis standard design, så kan du spare lidt penge der, men hvis du vil have en dygtig designer til at lave noget rigtig lækkert kan det koste halvdelen af det ovenstående. jeg ville nok sige 500k og så evt blive positvit overrasket hvis det kan gøres billigere. 

Alternatvit kan du sige hvad du har og bruge og så se hvor meget site man kan få for eks 75.000 (og det er ikke alverden) men så kan man jo altid udbygge det efterhånden,

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 09:22

Hej

Afhængigt af hvad "og meget mere" er, vil jeg skyde på vi kan lave det for ca. 100k, da vi allerede har udviklet nogle af de komponenter du skal bruge.

Løsningen vil blive lavet i asp.net og vil blive leveret til aftalt tid og med vel  dokumenteret source kode.

Jeg vil anbefale at du får lavet en krav specifikation så det er muligt at give en mere nøjagtig pris, og du sikrer dig at du får leveret det du har tænkt dig.

Hvis du har lyst til at diskutere dette nærmere er du velkommen til at ringe til mig på 60 89 23 02.

Mvh

Jonas.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:50

Hej

Jeg ville umiddelbart ville jeg tro, at vi kan gøre det for omkring 100K, til trods for at vi er en hel del bedre end middelgode :-)

Grunden til at vi kan gøre det til den pris, er at vi har en masse af komponenterne i forvejen.

Derudover jeg rigtigt gerne snart havde fingrene i endnu en portal opgave, for denne gang at lave den på vores platform, der kommer til at hedde CloudSprout.

Hvis det har interesse tager jeg meget gerne et møde med dig. Skriv evt. på plu(at)easyflow.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)