Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart som selvstændig konsulent

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer...

Jeg er i opstartsfasen mht til at bryde ud som selvstændig konsulent/coach. Jeg er ved at have mine evner prisfastsat pr time, men er der nogle af Jer derude, der har erfaringer med at prisfastsætte kørsel til og fra mine kunder.

Setupet bliver at jeg som oftest hyres af et selskab til at rejse rundt mellem virksomhedens afdelinger og underviser/coache personalet, hvor jeg i snit bruger 3-5 dage i hver afdeling. Hvordan er "den almindelige" måde at fakturere virksomheden på, for den transporttid man bruger på vejen/på hotel mv.  

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 17:05

Det mest normale er at man fakturerer kørsel efter statens takster. Hvis man fakturerer kørsel. Dvs. at man fakturerer samme beløb som man selv vil kunne fratrække. Om man fakturerer tiden er nok individuelt.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 19:34

Jeg fakturerer statens takst pr. km (3,56) samt 400,-/time for kørslen.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:16

Jeg regner som regel min kørsel ind i et fast tilbud, når det har den størrelse, som du beskriver.

I bund og grund handler det om, hvad du tjener mest på. om kunde ville jeg helst kende prisen så præcist som muligt fra start af. Derfor ville jeg være gladere for en pris inklusiv kørsel. En pris ekskl. kørsel og "tid til kørsel" ville indeholde en joker, som jeg ikke ville bryde mig om - med mindre det så afspejledes i en lav timepris - som så igen vil have en signalværdi i forhold til ydelsens kvalitet...

Det er s'gu ikke nemt - prøv dig frem og forvent ikke, at du har din "endelige model" på plads fra første forsøg.

mvh Hans

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:56

Hej Allan

Var nysgerrig og kiggede på din hjemmeside - super initiativ - det kan da kun gå godt Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 08:26

ztrong:

Hej Allan

Var nysgerrig og kiggede på din hjemmeside - super initiativ - det kan da kun gå godt Wink

tak tak... Der er dog den udfordring af Run4Kids kun er eksistensberettiget så længe vi kan støve sponsorer op... Og det er ved at blive mere end vanskeligt :-(

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)