Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Customer Experience 2006 den 9. november i København

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er nok ret interessant for alle seriøse e-købmænd:


Customer Experience 2006 konferencen giver dig cases, værktøjer, metoder og inspiration til, hvordan du kan øge online salg og kundefastholdelse på din virksomheds hjemmeside. Alt sammen på et højt, internationalt niveau.


På konferencen vil du lære:

At tiltrække de rigtige kunder via Google
At omdanne trafik til loyale kunder ved at skabe gode købsoplevelser
At arbejde kundecentreret med metoder anvendt af bl.a. Amazon
At tracke og måle konvertering- og fastholdelsesrater
Hvordan brugervenlighed, design og interaktionsdesign øger dit online salg
Hvordan gode online kundeoplevelser styrker og sikrer dit brand
Hvilke online salgsteknikker der er mest effektive
At handle udfra nuværende og fremtidige online consumer trends

Hvem henvender konferencen sig til?


Konferencen henvender sig til alle som ønsker at anvende sin online tilstedeværelse til at skabe langvarige og profitable kunderelationer, herunder:


Direktører
Salgsansvarlige
Marketingchefer og koordinatorer
CRM ansvarlige
Produktchefer
Personer med interesse i brugervenlighed, design og interaktionsdesign

Talere:
Tamara Adlin, Amazon.com & Adlin Inc.
Peter Friis, Google
Benjamin Gundgaard, CustomerSense
Rodrigo Madanes, Skype
Martin Lindstrøm, Branding Guru
Martin Thorborg, SpamFighter

Læs mere her:



Side 1 ud af 1 (1 indlæg)