Er nok ret interessant for alle seriøse e-købmænd: Customer Experience 2006 konferencen giver dig cases, værktøjer, metoder og inspiration til, hvordan du kan øge online salg og kundefastholdelse på din virksomheds hjemmeside. Alt sammen på et højt, internationalt niveau. På konferencen vil du lære: Konferencen henvender sig til alle som ønsker at anvende sin online tilstedeværelse til at skabe langvarige og profitable kunderelationer, herunder: Direktører Salgsansvarlige Marketingchefer og koordinatorer CRM ansvarlige Produktchefer Personer med interesse i brugervenlighed, design og interaktionsdesign Talere: Tamara Adlin, Amazon.com & Adlin Inc. Peter Friis, Google Benjamin Gundgaard, CustomerSense Rodrigo Madanes, Skype Martin Lindstrøm, Branding Guru Martin Thorborg, SpamFighter Læs mere her: |
Customer Experience 2006 den 9. november i København
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)