Hej Jeg vil først være ærlig og sige at jeg ved ingenting om at importere.. Og håber at der er nogen kloge venlige sjæle, der kan hjælpe.. Jeg har en ide om at importe små håndsæber fra ankara. Det er rimelig rodet i mit hoved så jeg starter bare med at skyde løs med spørgsmålene: 1: Vigtige punkter i kontrakten? 2: Skal firmaet stå for transport? 2.1:Hvis nej, hvilke firmaer kan så?, fra ankara? (vil det være meget billigere angående transport, hvis jeg valgte et firma i istanbul istedet)? 2: Går sæbe ind under kosmetik? skal det undersøges/kontrolleres og skal der gives tilladelse? hvordan? 5: Moms? 6: Hvad sker der når varen kommer til grænsen? - Jeg vil sælge varen til forretninger, der skal sælge varen videre... 7: Hvordan sælger man til foretninger/købmænd/kiosker 8: Hvordan prissætter jeg?? Det var alle de ting der roder rundt i mit hoved lige nu................ ![]() mangler jeg noget?? Jeg vil lige sige at jeg har erfaring fra at arbejde på børnehjem og med pædagogikken... Så jeg undskylder allerede nu hvis der er mange dumme spørgsmål... På forhånd Tusind tak!! D. U. |
Dato: 26-08-2006 23:00:04 Forfatter:DenizuHejJeg vil først være ærlig og sige at jeg ved ingenting om at importere..Du kan sikkert få en masse gode input fra denne tråd tilbage fra marts månedGod fornøjelse