Har du ikke en skriftlig aftale med gutten, så får du ikke meget ud af at anmelde ham, da du selv har udleveret tøjet. Om dit forsikringsselskab vil dække vil gøre noget tvivler jeg også stærkt på, hvis du ikke har en skriftlig aftale.
Det er brandærgerligt, at man ikke kan stole på folk, og det er for dig også dyre lærepenge, men uanset hvad, så tag fat i politi og forsikring, man kan jo aldrig vide...
De kan ikke nægte det da den jo skal bruges til forsikrinsselskabet.
Meget enig men en ting er hvad de SKAL og en anden er hvad de gør her i Danmark .... har jeg opdaget efter at have ophold mig udenlandsk i længere tid.
Klart skal de tage den derfor sagde og oxo det var værd at prøve
Meld det
politiet, men som de andre Aminoer også har nævnt er det påstand mod påstand.
Du får ikke noget ud af at henvende dig til forsikringsselskabet. Det er en af
de små ting vi bare må lære at leve med. Afskriv det oppe i hovedet og se at
komme videre, sikker på at vi alle har prøvet noget lignende og har lært af
dette, så det ikke gentager sig.
Tvivler på at politiet gider gøre noget ved det, sidst jeg var i Danmark torpederede jeg en bil (som var parkeret) politiet gad ingen gang tage mod en anmeldelse.
Enig, men der er forskel på at tage sagen, og så evt bruge tid på den og gøre noget ved problemet...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Tvivler på at politiet gider gøre
noget ved det, sidst jeg var i Danmark torpederede jeg en bil (som var
parkeret) politiet gad ingen gang tage mod en anmeldelse.
Hvad skal politiet blandes ind i et simpelt færdelsuheld for?
Hvis Peter sørger for at efterlade kontaktinformation har politiet intet med sådan en lille sag at gøre - Det eneste tidspunkt de kommer til færdselsuheld er hvis der er alkohol eller personskade indblandet i det. Medmindre de da ikke har andet at tage sig til.. (herunder at drikke kaffe, spise kage osv..)
PRO Svindler er han Ihvertfald. Men må tag hatten af for hvor overbevist/naturlige han var i svindel processen (jeg hopper ellers ikke lige på sådan noget). Faktisk ville han jo kunne være en super sælger på lovlig vis, men hvorfor pokker vælger nogen at svindle sig frem i steder, når de kunne gøre det godt på anden vis. Det var jo en helt lille "Stein Bakker" type, vel smurt "sympatisk" type det kan det hele, stille og rolige fusk, men kan faktisk ikke en skid i virkeligeheden. Fatter ikke hvor nydelsen ligger i at svindel med overlæg. Ihvertfald han er sku et skidt menske, håber fandme han en da rigtig fortyder. Han svindler også på den rigtig grimme måde, hvor man rent faktisk hjælper ham i en knipe, men det hele er bare løgn.
Men jeg vil skrive en anmeldelse på ham i dag, bare noget skidt man ikke har en bopæl jeg kender, men har hans tlf. m.m. sådan noget kan politiet nok bruge anyway.
Jeg har 2 vidner der var i butikken, der husker ham fint.