|
Kære Amino'er Jeg har brug for jeres hjælp. På min hjemmeside skal jeg have lavet to ting: 1. Den nederste boks med overskriften "Velkommen til min lille verden på nettet - " skal flyttes op under content-boksen, det er en fejl at den ligger og flyder nederst i venstre hjørne. Er der nogen der gider at sende mig css-koden, eller hvad der nu skal bruges? 2. Jeg vil gerne have lavet en ekstra menu (altså samme bredde og udseende som den nuværende menu. Den skal være til højre for den nuværende menu. Den skal simpelthen bare være en fil, f.eks. menu2.php. Og så skal siden naturligvis centreres. Er det også noget med css? Jeg skal lige sige, jeg ved intet om programmering, men jeg kan godt opsætte ting i filer osv. Tusind tak for hjælpen! :D P.S. Jeg er naturligvis villig til at betale et eller andet for det. |
Hej Oscar
Det ligner et Wordpress theme problem.
Prøv at fjerne lidt widgets, opdatere hvad der skal opdateres osv.
Ellers er der et forum på wordpress.org
Jeg har samme problem med det ene af mine temaer (bloggen) hvor tingene hopper lidt rigeligt rundt
Dit andet spørgsmåls berettigelse, kommer an på om lay-outet kan ændres i det tema du har.
Måske var det en ide at skifte theme helt - hvis det ikke er opdateret længe, kan der være problemer med at køre en ny udgave af wordpress - jeg kan se du har den nyeste.
Bliv gratis medlem