Hej derude ;) Jeg har nogle helt generelle spørgsmål som det ikke har været muligt for mig at finde svar på herinde. Som jeg håber på i kan hjælpe mig med. -Hvis man vil have en email adresse ala navn@firmanavn.dk hvordan gør man så det, og hvad vil det koste vil i vurderer? -Jeg har også et ønske om at få en hjemmeside som skal være helt simpel og kun bruges til repræsentation til folk som er i tvivl om hvad virksomheden går ud på, hvad vil det koste ? -Hvis jeg skal registrerer virksomheden, hvor gør jeg så det? - Og hvilke ændringer kommer der deraf, udover at jeg nu er momsregistreret. -Hvilken form for selskab skal jeg starte hvis vi er 2 om virksomheden, men der er ulige "magtfordeling"? Det var lige hvad jeg kunne komme på lige nu, men mon ikke jeg kommer i tvivl om mere inden længe.
På forhånd tak Martin
|
1 & 2. www.one.com - der kan du få billigt domæne INCL webhotel til din hjemme. en billig men lidt dyrere mulighed er www.Surftown.dk, som jeg vil anbefale. Prof, og hurtig hvad alt angår, sågar penge refundering.
3. Webreg.dk, der kan du læse og oprette en virksomhed.
4. I/S tror jeg er det letteste at starte op med mellem 2 personer.
Kort og godt i hope:)?