|
Det er fuldt ud lovligt at lave et Ltd. og indsætte en nominee director, men for det første er det noget som koster penge. For det andet er det de færreste der vil fralægge sig den bestemmende indflydelse over sit selskab og hvis det ikke er tilfældet er indsættelsen af denne director jo udtryk for proforma. Det næste er at i DK kan enhver jo tage en tingbogsoplysning og derved finde ud af hvem der ejer hvad. Det samme kan man i udlandet og som Henrik siger har Danmark jo udvekslingsaftaler med mange lande og også med flere eksotiske skattely. Hvis du ejer en feriebolig i DK via et selskab skal du beskattes af fri sommerbolig eller indbetale en fornuftig leje som modsvarer beskatningen. Det samme gælder i Sverige. Det gælder uanset om selskabet er dansk, sverige eller et offshore-selskab Dvs.her taler vi ikke kun om kreditorflugt men også om som kan tangere forsæt eller grov uagtsomhed til at unddrage sig skat. I Danmark kan det slet ikke svare sig at eje udenlanske sommerboliger eller helårsboliger i selskabsform. |
Hej Aminoer,
Jeg er nået frem til at jeg anonymt vil åbne et UK Ltd selskab,
kan i hjælpe mig med hvor man får det billigst,
jeg har såvidt jeg brug for følgende:
1) Nominee Shareholder
2) Company Secretary
3) Firma adresse i UK
4) vidersendelse af post
5) annual reports til companies house
Hvis jeg har glemt noget, så bare kom frem med det
Bliv gratis medlem