ja, den er lidt ude i hampen hvis du spørger mig.(dog bare min holding):-), som freelance til dagligt
25% af salget, og det er hvad?, der må være en target løn..? fast beløb, hmm ja hvad er det 100 eller 10.000 kr. min første indtryk er jo balloner, de er billige, 25% af salget er meget små beløb,. - har dog ingen ide, fordi det står der ikk:-)
du skal nok have diverse mål og forventninger med til salg og indtjeningen for personen.
Men håber da du finder en til firmaet og held og lykke med det :-)
Det faste beløb kommer jo lidt an på hvor dygtig du er og hvad du kan og hvad efraring du har, lige som i andre job men her vil det nok være ca. 5000 kr.
Og det du skriver (min første indtryk er jo balloner, de er billige, 25% af salget er meget små beløb,) det er kun fordi du ikke har forstand på det, hvert salg ligger mellem 2000 og 10000 kr. min sidste kunde et teleselvskab fik for over 140,000 kr.
helt rigtigt, det er nemlig fordi jeg ikke har forstand på det, og det skal du tænke på at det har dem som læser det altså nok heller ikk, så man kan ikk vide det jo. Men nu kom du jo med infomationerne.
og dette skal ikke misforståes med at jeg har interesse for jobbet:-). men er da sikker du finder en, især i disse tider.