Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Min Kæreste På Facebook :) - Miss Intercontinental Denmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Kæreste og jeg har brug for et par venlige Sjæle's hjælp:)

I Februar vandt min kæreste Miss Intercontinental Denmark 2009 titlen på Luux i København.

Det betyder at hun skal til Hvidrusland i September og konkurrere mod 69 andre modeller fra hele verden...

Hun glæder sig virkeligt meget, men der er desværre en del problemer med at finde sponsorer til Tøj og Accessories, da Model Konkurrencer desværre ikke er så udbredt i Danmark er det sværere at finde folk som ser muligheder i at sponsorer eller stille tøj til rådighed.

Så det vi har brug for er i første omgang er en tilmeldning i hendes Facebook støttegruppe, som vi vil sætte stor pris på:)

Dernæst hvis du kender nogen som designer tøj, smykker, sko eller lign som har brug for Pr  Internationalt og Nationalt, så vil vi meget gerne høre fra dig/jer. Hun er selvfølgelig villig til at lave diverse photoshoots som tak for lån og brug af tøjet.

Jeg vil håbe der er et par venlige aminoer der vil tilslutte sig gruppen ihvertfal, det ville vi sætte stor pris på :)

Tak på forhånd, Per Jespersen & Mila Bakhur.

Link:

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=95935968706

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:58

Hvis du så rent faktisk laver et link til gruppen og fjerner ham tossen med det gyselige slips kan det være det hjælper på deltagerantallet Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:59

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:00
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)