Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

idé til styrringsredsskab til virksomheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle forumet.

Jeg har fået en ide, der baser på et styringsredskab til  dirverse faktore, som tit kan skabe frustrationer og koste dyrt på kortere og længere sigt for firmaer. Men det giniale er, at det kan også bruges til virksomheder, der vil starte et produkt op, hvor der er procedure der indeholder tid kontra mængde samt effektivitet. Det er måske lidt sort snak, men nu har jeg da løftet lidt af sløret.
Jeg vil meget gerne have kommentar på idéen, men det jeg først og fremmest søger er en programmør, der kan rådgive mig. Ved enten aflønning eller evt. andel i firmaet, hvis og så frem min søgen munder ud i noget.

Skal lige sige det softwaret kommer til at kunne, er at give en real vurdering om man kan optimere noget eller om det kan betale sig at sætte produktet i produktion til den forventet pris. som samtidig ikke er branche bestemt.

Mvh. Nikolaj

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Jeg kan godt komme med lidt sparring, på din ide. Jeg kan udover at hjælpe dig med rådgivning om programmering, har jeg også kendskab til operationanalyse og statistik, der er grene af matematikken der ofte anvendes i forbindelse af optimering.

Du kan skrive til mig på plu(at)easyflow.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)